سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفر با کشتی سانی از جزیره کیش

جزیره کیش , هر ساله پذیرای گردشگران بخش اعظمی بدین حوزه‌ است . تفریحات مختلف , سواحل فراوان قشنگ , جاذبه های تاریخی , غذاهای محلی و بازارهای فراوان جذابی در کیش موجود هست که نسبتاً یک مهاجرت شادی بخش را برای گردشگران تور کیش آماده میاورد .
یک کدام از اتفاقات زیاد جذابی که در جزیره کیش می توان اسم موفقیت , قابلیت و امکان هجرت با کشتی سانی از کیش به جزیره قشم می‌باشد که مضاعف مورد اعتنا گردشگران قرار میگیرد و می‌توانند طی طرح ریزی
بعداز گشت و گذار و تمام کردن هجرت خویش به قشم هم مسافرت نمایند و این جزیره قشنگ را هم از نزدیک ببینند و از جاذبه های بی سابقه آن دیدن کنند .  


مسافرت کردن با کشتی برای اکثری از گردشگران تور قشم آرشین پرواز قادر است تجربه ای شادی بخش باشد . ولی قابلیت و امکان سفرهای دریایی صرفا در قسمتی هایی از مملکت موجود است .
سواحل جنوبی کشور‌ایران هم با راه‌اندازی سفرهای دریایی , این قابلیت را برای گردشگران اهل ایران و فرنگی مهیا می‌آورند تا بتوانند لذت هجرت با کشتی را تجربه کرده و یاد ای نیکی از سفرشان در ذهن خویش ثبت کنند .
کشتی های تفریحی اکثری موجود هست که سفرهای دریایی را برای طرفداران آماده میاورد .

 


سفر از کیش به قشم با کشتی سانی ، البته یکی‌از کشتی های دوستداشتنی جزیره کیش که در بازه زمانی زمان زیاد کوتاهی توانسته اعتنا توده متعددی از گردشگران را در جهت خویش جلب کند , کشتی سانی است که قابلیت و امکان مهاجرت دریایی با کشتی از جزیره کیش به قشم را آماده می نماید .
کشتی سانی در کنار بقیه کشتی هایی که در جزیره کیش عمل می نمایند , تجهیزات اکثری دارااست و سفری شادی بخش را برای گردشگران رقم خواهد زد .
کشتی سانی یک کشتی مضاعف بزرگ است که در 9 طبقه تاسیس شده است .
این کشتی دارنده 176 متر ارتفاع و 23 متر پهنا میباشد .

یکی از نکات قابل توجهی که در رابطه کشتی موجود هست , بضاعت حمل خوردو با سرنشینان است . این کشتی بضاعت حمل 350 ماشین را دارااست و مضاعف مطلوب اشخاصی است که برای سفر از خودرو از قشم به کیش و بالعکس به کارگیری می نمایند .
مهمانانی که با کشتی سانی مهاجرت خواهد کرد , برنامه های مضاعف درگیر کننده ای برای آنها در حیث گرفته شده‌است تا لحظه های به یادماندنی درین کشتی در ذهنشان ثبت شود .
این برنامه ها زیاد متنوع و درگیر کننده خواهد بود و معمولا عمده دعوت شدگان در آن کمپانی می‌کنند .
ولی در شرایطی که رغبت نداشتید که در‌این برنامه ها کمپانی فرمائید می‌توانید به عرشه کشتی بروید .
این عرشه زیاد بزرگ است و میتوانید ساعات بر روی عرشه بمانید و به تماشای امواج و مناظر قشنگ دریا بپردازید و سفرتان را شادی بخش فرمایید .
کشتی سانی , تورهای فراوان متعددی را اجرا می نماید .
امروزه تورهای ترکیبی قشم و کیش در جمهوری اسلامی ایران رونق گرفته اند و کشتی کروز که یک کشتی اقیانوس پیما است , در برگزاری این تورها سهم دار هست .
ولی برنامه هایی برای کار و نقل و انتقال این کشتی در بیرون از مرزها هم درنظر گرفته شده‌است .
کشتی کروز سانی , بضاعت حمل 340 کانتینر 20 تنی را دارااست و از دید حمل توشه هم میتواند یکی مطلوب ترین مورد ها برای این خواسته باشد .
که مهاجرت مسافران این کشتی را راحت خواهد کرد .
از تجهیزات کشتی سانی می شود به تالار برگزاری همایش و جلسات , اتاق مطالعه , کتاب منزل , 2 تالار سینما و اتاق بازی برای خردسالان اشاره نمود .
در کنار این تجهیزات یک آشپزخانه اهل ایران برای پخت گونه های غذاهای اهل ایران هم در لحاظ گرفته شده‌است و اشکال اکثری از غذاهای خوشمزه اصیل اهل ایران را به مهمانان کشتی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آرشین پرواز مراجعه کنید.

 

مطالب مرتبط:

جاذبه ی شگفت انگیز جنگل های دریایی حرا

ساخت مسجد روی آب در کیش

کدام هتل کیش برای اقامت بهتر است؟

بهترین هتل های قشم برای اقامتی ایده آل

کشتی یونانی در آینده ای نزدیک حذف خواهد شد!

نکاتی که پیش از سفر به کیش باید بدانید