سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کدام هتل کیش برای اقامت بهتر است؟

اشخاصی که اهل مهاجرت باشند , مطلقا میدانند که تور کیش یک کدام از پرترددترین مسیرها و از قطب های توریسم کشور‌ایران هست . این جزیره بیضی صورت در قلب خلیج عجم جای‌دارد و با وجود جاذبه های ارگانیک , مرکزها تفریحی , سواحل و مرکزها خرید , یک کدام از بخشها با اهمیت جذب گردش گر در کشور‌ایران است . رزرو هتل , یک کدام از مهم‌ترین گرفتاری های مسافرانی است که مقصد مسافرت آن ها کیش است . ما روز جاری قصد داریم تا شایسته ترین هتل های کیش را به شما معرفی کنیم .

هتل فلامینگو کیش :
یکی‌از شایسته ترین هتل های کیش , که به طور حیاط دار در دو فاز تاسیس شده است , هتل فلامینگو کیش است . هتل فلامینگو کیش که یک هتل چهار ستاره است به صورت یک دلفین تشکیل‌شده و فراوان گران قیمت و امروزی میباشد . هتل فلامینگو در ضلع غربی بلوار دریا و مشرف به دریای نیلگون خلیج عجم است . مساحت کل هتل , 27هزار متر مربع است که جمعا دارنده 202 اتاق و آپارتمان میباشد .
در هتل فلامینگو , امکاناتی زیرا رستوران با گونه های غذاهای اهل ایران و ملل , کافی شاپ , دستگاه خودپرداز , تالار اجتماعات با گنجایش 180 نفر , آمفی نمایش زنده با گنجایش 30نفر , تالار ورزش , لابی , دستشویی , ترانسفر فرودگاهی , نمازخانه , تالار زیبایی بانوان , وب وای فای مجانی , سردخانه و تلویزیون در لحاظ گرفته شده‌است .
هتل سارا کیش :
هتل سارا کیش در قلب جزیره کیش جای‌دارد . این هتل یک هتل چهار ستاره است که دارنده 4 طبقه است و از 72 اتاق درست شده شده‌است .
یکی شایسته ترین هتل های کیش که در کنار تجهیزات خوب , بها های سنجیده و به صرفه اعم از نقاط مثبت این هتل به شمار میاید . از تجهیزات رفاهی هتل می توان لابی , وب سریع , خشکشویی , رستوران , تالار کنفرانس , آژانس خدمت هتل , ترانسفر فرودگاهی بدون‌پول که با استقبال از فرودگاه استارت بزنید و همینطور به کافی شاپ اشاره کرد.

هتل پارمیس کیش :
یکی هتل های مجلل جزیره کیش هتل پارمیس است که 17500 متر مربع مساحت دارااست . پارمیس , یک هتل پنج ستاره است که دربرگیرنده 152 اتاق , 14سوئیت و دو پنت هاوس و آپارتمان ویژه عروس و داماد برای افرادی که رغبت دارا‌هستند ماه عسل خویش را در‌این جزیره بگذارنند , است .
هتل مارینا بوستان کیش :
هتل مارینا بوستان از شایسته ترین هتل های جزیره کیش است , یک هتل پنج ستاره با تجهیزات بی سابقه و فقط هتلی که کنار دریا مخصوص داراست . این هتل دارنده 10 هکتار مساحت است و از دو طبقه و 190 اتاق تشکیل‌شده شده‌است که از تجهیزات اتاق ها می شود به سیستم تهویه , تلویزیون , سشوار , فریزر , خزینه , آشپزخانه , مبلمان و وب اشاره نمود .
هتل داریوش کیش :
یکی شایسته ترین هتل های کیش که در شرق جزیره قرار بخشید . هتل داریوش یک هتل پنج ستاره با معماری باشکوه و باستانی که فرهنگ و تمدن عظیم کشور‌ایران را به صورت میکشد . این هتل با مساحت 121330 متر مربع جمعاً 190 اتاق داراست که اولی آکواریوم آب شور خاورمیانه هم درین هتل جای دارد .
هتل آرامیس :
یکی هتل های مطلوب جهت اقامت در کیش هتل آرامیس است . این هتل چهار ستاره دارااست و از هتل های نوساز و تازه کیش به شمار میاید که 64 اتاق دارااست و امکاناتی مانند دستگاه واکس , صندوق امانات , خزینه , سردخانه , تلویزیون , وب از خصوصیت های مشترک اتاق ها است . همینطور اعم از تجهیزات جانبی هتل , لابی , فضای سبز , رستوران , تالار کنفرانس , خشکشویی , نماز منزل و پارکینگ را اسم موفقیت .
هتل شایگان :
هتل پنج ستاره شایگان در سال 1382 ایجاد شده است که مساحت این هتل 15000 متر مربع است که در شش طبقه و با 130 اتاق و آپارتمان مجهز به جکوزی در درحال حاضر کار است .

مطالب مرتبط:

جاذبه ی شگفت انگیز جنگل های دریایی حرا

ساخت مسجد روی آب در کیش

سفر با کشتی سانی از جزیره کیش

بهترین هتل های قشم برای اقامتی ایده آل

کشتی یونانی در آینده ای نزدیک حذف خواهد شد!

نکاتی که پیش از سفر به کیش باید بدانید