سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپلیکیشن های سفر به تایلند

نرم افزار های مسافرت به تایلند

تور تایلند فردوس استوایی است و یکی‌از دوستداشتنی ترین هدف های توریسم در آسیا است , علی الخصوص برای مسافران جوانی که بدنبال دیده اندازهای شگفت انگیز , سواحل , غواصی و ضیافت های مضاعف مضاعف میباشند , هستند . ولی , معابد خیره کننده , موزه , کوهستان و دهکده های کوچکی وجود دارا هستند که چه بسا جذابیت های بیشتری دارا‌هستند . به این ترتیب در اینجا شایسته ترین نرم افزار ها در هجرت به تایلند را معرفی می نماییم! نیز چنین برای دیدن تور تایلند از تارنما تور لحظه پایانی تورنت روی پیوند کلیک نمائید .

 

جزیره‌ها بدور از حاشیه دریا تایلند , هیجانات متعددی را برای طرف داران به غواصی و شیرجه به وجود آورده است . هم اکنون , برنامه هایی می باشد که می‌توانید غواصی را در آن وارد نمایید یا این که موردها دیگری را کاوش کنید! با یاری این برنامه ها رزرو غواصی سهل وآسان است! سایر برنامه های این لیست برای رزرو هاستل ها , ماشین کرایه ای , اتوبوس , مترو و غیره . . میباشد و کلیه آن چه که نیاز دارید در آن ها پیدا خواهید کرد . با خرید یک سیم کارت ارزان , می‌توانید از تمامی ی این برنامه ها در درحال حاضر مسافرت به کار گیری نمائید . ولی بالاخره , برنامه درگیر کننده Muay Thai را در بخش انتها بررسی میکنیم , ممکن است رغبت داشته باشید مسابقه ای در بانکوک ببینید!

Divers Guide برنامه بزرگی است که محتوای آن وب سایت های غواصی سراسر دنیا است . برنامه اکثرا متمرکز بر وبسایت های اروپایی است البته اطلاعاتی راجع به کو تائو Ko Tao در تایلند و هدف های نظیر آن دارااست و در آتی نزدیک خواهد داشت .

 

برنامه برای کو تائو , پین هایی ( سنجاق ) برای همگی تارنما های غواصی مکان های نزدیک , داده ها راجع‌به میزان رویت کرد , دمای هوا , عمق و جریان آب داراست . خصوصیت های بیش تر شده بدین برنامه این است که شما میتوانید غواصی تان را در آنجا وارد نمایید , به وبسایت جایگاه و رتبه بدهید و

هجرت به تایلند

برای محتوایات بیشتر می بایست نام نویسی فرمایید ولی ورژن مجانی آن هم دوچندان اثر گذار و آموزنده است .

 

پیوند دانلود اندروید

 

پیوند دانلود IOS

 

 

 

نرم افزار Global Dive Guide

این برنامه برای غواصی جذاب است ولی محتویات آن برای تایلند و هدف های غواصی پر اسم و رسم نشر داده شده شده‌است . هر مکانی در برنامه 1 . 39 دلار میباشد که دربرگیرنده عکس های قشنگ , تارنما های غواصی , اطلاعاتی در زمینه ی عمق , میزان روئت کرد , اشکال ماهیانی که احتمال دارد در هر وبسایت خواهید مشاهده کرد و خطراتی که بایستی مواظب آن باشید , می‌باشد .

 

برای تایلند , برنامه صرفا وب سایت های جزیره سیمیلان دارااست , البته ما در انتظار نشر محتویات بیشتر هستیم .

 

* بها : برای هر نقطه 1 . 39 دلار

 

لینک و پیوند دانلود اندروید

 

لینک و پیوند دانلود IOS

 

 

 

نرم افزار Thailand Dictionary+

اینجانب این شرکت برنامه را هنگام تحقیق در زمینه ی ویتنام پیدا کردم و آن را حقیقتا دوست دارم . پباده سازی بی آلایش دارااست و استعمال از آن با فهرستی دربرگیرنده کاوش , کپی , نشانک ها , ترجمه کننده , کتاب لغت ها , فلش کارت و غیره آسوده میباشد .

 

این برنامه , تبلیغات پاپ آپی دارااست و هم دربرگیرنده چند بازی علمی بعلاوه کتاب لغات است که هر دو گسترده بوده و به سادگی دربین موضوعات متعدد کاوش می نماید : باربری , ارقام , مورد ها نخستین , فوریت ها و غیره .

 

اینجانب زیاد زیر تاثیر این برنامه قرار گرفتم . امیدوارم درحال حاضر برنامه در دستگاه های iOS و اندروید در اختیار باشد .

 

* بها : بدون پول

 لینک و پیوند دانلود اندروید

 لینک و پیوند دانلود IOS

 نرم افزار Thailand Phrasebook

نرم افزار Condegent گروه ای از کتب و کلمه ها برای بخش اعظمی لهجه ها میباشد . این برنامه مضاعف عالی است البته بها آن از طرحی به برنامه دیگر و دربین iOs و اندروید متعدد است . راست گو باشیم , اینجانب ترجیح می دهم موردها بدون پول را سفارش کنم .

این برنامه فرا گرفتن گویش تایلندی بدون پول است و مشتمل بر تمام موردها اول نظیر