سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقایسه قیمت های خرید اشتراک فیلیمو و نماوا

نماوا و فیلیمو، دو پلتفرم اکران خانگی یا این که VOD پر اسم و رسم در سرزمین ما می‌باشند. هردوی آنان ده‌ها هزار فیلم، سریال اپ آموزشی و غیره را به‌شکل روزمره پیش روی مخاطبان خویش قرار میدهند. استعمال از این پلتفرم‌ها، مستلزم خرید اشتراک یا این که خرید تکی اپ‌هاست. مطلقا برای کاربرانی که به‌شکل مداوم به تماشای اپ‌های موردعلاقه خویش درین دو پلتفرم میپردازند، به‌صرفه‌خیس میباشد که اشتراک‌های یک تا چندماهه آن ها را خریداری نمایند

هم اکنون، سؤال این میباشد که هزینه اشتراک نماوا و فیلیمو چقدر میباشد و کدام‌یک، ارزش مقرون به‌صرفه‌تری دارا‌هستند؟ در‌این نوشته‌ی علمی، آغاز، به‌روزترین هزینه اشتراک هر مورد از این دو پلتفرم را رسیدگی کرده و آن‌گاه به مقایسه هزینه‌ها، تخفیف­ها و قرعه‌کشی‌های آنان می پردازیم. درصورتی‌که قصد خرید اشتراک از این دو VOD‌دارای اسم و رسم سرزمین را دارید، با ما یار و همدم باشید.

هزینه اشتراک فیلیمو

با خرید اشتراک فیلیمو به بیش تر از 70 هزار سریال، فیلم سینمایی و به‌طور خلاصه، محتوای ویدئویی دسترسی خواهید داشت. این پلتفرم، سرویس ها خویش را بر روی اینترنت‌تارنما و همینطور، نرم افزار­های اندروید و IOS خویش ارائه می دهد. طبق واپسین ارزش‌هایی که از نصیب خرید اشتراک فیلیمو به‌دست‌آمده میباشد، هزینه خرید اشتراک این اینترنت‌وب سایت به گستردن ذیل میباشد:

اشتراک یک­ماهه: 99 هزار تومان

اشتراک سه‌ماهه: 297 هزار تومان

اشتراک 6 ماهه: 415 هزار تومان

به عبارتی‌طور که مشاهده میگردد با خرید اشتراک سه­ماهه، درواقع، هیچ تخفیفی به استفاده کننده داده نمیشود. صرفا با خرید اشتراک 6 ماهه میباشد که حدود 30 درصد، نسبت به بها اشتراک یک‌ماهه به یوزرها تخفیف داده می گردد. همینطور، فعلا، فیلیمو به یوزرها تازه خویش اشتراک یک‌ماهه‌اش را با بها 69 هزار تومان یعنی با بیشتراز 30 درصد تخفیف در فیلیمو ارائه می‌نماید.

ولی به‌همه این مبالغ، 9 درصد مالیات بر قیمت‌افزوده نیز در هنگام پرداخت، اضافه گردد. فیلیمو، همینطور با خرید اشتراک سه‌ماهه، قابلیت کمپانی در قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی را نیز مهیا نموده است

مقایسه هزینه خرید اشتراک در نماوا و فیلیمو

درین نصیب، بها‌های ارائه‌گردیده در بخش‌های قبلی را با یکدیگر مقایسه خوا هیم کرد. قبل از آن ولی مایحتاج میباشد بگوییم که رویکرد‌هایی نیز برای اخذ کد تخفیف خرید اشتراک دو پلتفرم نماوا و فیلیمو وجود دارا هستند. بدین‌ترتیب، بدون طرح‌ها و تخفیف‌هایی که خویش این دو پلتفرم در لحاظ میگیرند، می‌اقتدار در هزینه به کار گیری از آنها، بیش‌ازپیش صرفه‌جویی کرد. به‌خواسته شناخت با شیوه‌های اخذ این کدها به نوشته ی علمی چه طور تخفیف خرید اشتراک نماوا و فیلیمو بگیریم؟ رجوع‌کنید.

مقایسه هزینه اشتراک یک ماهه

به عبارتی‌طور که مراعات کردید، خرید اشتراک یک‌ماهه در هر دو پلتفرم نماوا و فیلیمو، به‌شکل اساس، هزینه برابری دارااست. این هزینه که موازی با 99000 تومان میباشد برای یوزرها نو این دو پلتفرم به صورت حدودا برابری کاهش می یابد. بااین‌اکنون، درصد این تخفیف در نماوا یه خرده بیشتر میباشد.

مقایسه خرید اشتراک سه ماهه

به عبارتی‌طور که گفتیم، هیچ‌یک از دو پلتفرم نماوا و فیلیمو، تخفیف آن‌چنانی روی خدمت سه‌ماهه خویش نسبت به خدمت یک‌ماهه، قائل نمی شوند. هزینه این خدمت نیز در هر دو پلتفرم حدودا موازی میباشد. بااین‌هم اکنون، تفاوت نماوا و فیلیمو در‌این خدمت، در طرح تشویقی‌شان میباشد. فیلیمو، یک قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی برای مشترکین این خدمت در حیث گرفته میباشد. این در حالی میباشد که نماوا با ارائه کد تخفیف 30 درصدی به مشترکینی که مجددا این خدمت را تعیین می‌نمایند، سعی بر تشویق آنها به خرید مجدد اشتراک سه­ماهه دارااست.

مقایسه خرید اشتراک 6 ماهه

اشتراک 6 ماهه در فیلیمو موازی با 415 هزار تومان و در نماوا موازی با 399 هزار تومان در حیث گرفته گردیده است. این اختلاف 16 هزار تومانی آرم میدهد که فیلیمو حدود 30 و نماوا در حدود 33 درصد برای خرید این اشتراک به مشترکین خویش تخفیف می دهند. به این ترتیب درین خدمت نیز نماوا مقرون به‌صرفه‌خیس از فیلیمو فعالیت نموده است.

صحبت انتها

این روز ها تماشای اپلیکیشن‌های تلویزیونی دوست داستنی، هزینه داراست. پلتفرم‌های VOD زیادی در مملکت به وجود آمده‌اند که دو مثال از آنان فیلیمو و نماوا میباشند. به عبارتی‌طور که در‌این نوشته‌ی‌علمی دیدیم، هزینه اشتراک این دو پلتفرم حدودا موازی میباشد؛ البته نماوا، مقداری بیشتر به عایدی جیب مشترکین خویش شغل می‌نماید. این پلتفرم، خلال تخفیف و نرم افزار‌های تشویقی بیشتر، سرویس ها خویش را به مشترکین شاتل، سوای احتساب وسعت وب ارائه می‌نماید. بااین‌حالا، مشوق یک میلیارد تومانی فیلیمو می تواند برای بخش اعظمی از یوزرها دیدنی باشد.

طرق زیادی نیز برای اخذ کد تخفیف اشتراک VOD ها وجود دارااست. مهم ترین و پربازده‌ترین آنان اخذ کد تخفیف از اینترنت‌تارنما‌ها ارائه‌دهنده کد تخفیف مانند تخفیفان، نت برگ و غیره میباشد.