سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه بلیط پرواز خود را ارزان تر بخریم؟

با خرید بلیط هواپیمای ارزان بها می‌توانید مخارج سفرتان را به نصف کم کند. این ایام مخارج مسافرت بسیار بالا رفته و برای خرید پرواز می بایست پول متعددی خرج کنیم. از طرفی با معاش های پرمشغله قابلیت جایگزین کردن پرواز با سفرهای زمینی را نداریم. در‌این مقاله با الی گشت یاور گردید تا رازهای خرید بلیط ارزان هواپیما را به شما بگوییم. برای مثال مواقعی که بایستی بدانید آن میباشد که شایسته ترین فرصت خرید بلیط هواپیما کی میباشد؟ چه‌گونه از تخفیف ها با خبر شویم و آنان را از کجا خریداری کنیم.

در پایان با بکار بردن نکات نقل شده میتوانید سفری ارزانتر به مقصد گزینه نظرتان داشته باشید.

استارت جست و جو ها برای این که چه‌طور بلیط هواپیما ارزان بخریم؟

تمایل به خرید بلیط هواپیما که می‌گیریم آغاز به سراغ وب و موتورهای جست و جو میرویم و سرویس ها و ارزش ها را با هم مقایسه میکنیم تا به صرفه ترین را خریداری کنیم، که راهکاری سهل و کاربردی میباشد. میتوانید این شغل را در یکسری تارنما جاری ساختن دهید تا از خرید خویش تماما مطمئن باشید. بعضی هم به مکان وب تلفنی تماس می‌گیرند یا این که حتی حضوری به تاکسی های فروش بلیط مراجعه می نمایند. (که ولی او‌لین از همگی سریع خیس و آسوده خیس میباشد)

سفارش می‌کنیم برای جست و جویبار آنلاین و خرید بلیط هواپیما از وبسایت الی گشت استعمال فرمائید. همینطور میتوانید با شماره 8540 تماس حاصل نمایید تا همیاران ما شمارا راهنماییی نمایند.

شایسته ترین فرصت خرید بلیط هواپیما کی میباشد؟

زمانی در حیث دارید بلیط هواپیما تهیه و تنظیم نمائید مدام این پرسش پیش میاید که‌این بلیط را در چه هنگامی بخرید تا برای شما هزینه کمتری داشته باشد. معمولا گفته می گردد که شایسته ترین فرصت خرید بلیط 45 تا 50 دیروز از فرصت پرواز میباشد البته رعایت این نکته همگی جا و کلیه وقت پاسخ نمی دهد! گاهی شاید عالی باشد که پرواز های برون مرزی را که طرح ریزی بلند مدتی می‌خواهند حتی 5 تا 6 ماه زودتر رزرو نمایید تا هزینه کمتری داده باشید. از آن طرف بلیط های لحظه پایانی و چارتری هم مورد های بهتر و مقرون بصرفه ای می‌باشند که خریدشان مخارج شمارا کاهش میدهد. ولی شما بایستی کدام آیتم را گزینش فرمائید؟

خرید بلیط هواپیما روز ها پیش از تاریخ مسافرت

هنگامی که پروازها مسافران اکثری دارا‌هستند درصورتی که فراهم کردن بلیط هواپیما را به لحظات انتها موکول فرمایید گاهی مجبور می شود نسبت به سایرین هزینه بسیار بیشتری را پرداخت فرمایید و شاید به هیچ وجه بلیط گیرتان نیاید. بنابر این برای روز ها تعطیلات و روزهای خاص در‌صورتی‌که قصد مسافرت دارید و می‌خواهید بها بلیط هواپیما برایتان مطلوب باشد، ماه ها زودتر به تامل خرید بلیط بیفتید.

بنابر این در صورتی از الان برای سفری در بعدی به دور طرح ریزی میکنید بصرفه خیس میباشد زودتر پروازتان را رزرو فرمایید. پروازهای اینچنینی سیستمی می‌باشند و بعدا قابلیت تغییر تحول تاریخ و کنسلی آن (با دقت به قانون ها مرتبط با هر کمپانی هواپیمایی) وجود داراست. برای استحصال داده ها بیشتر دراین باره مقاله، با قانون ها تغییر‌و تحول و کنسلی بلیت هواپیما آشنا گردید را بخوانید.

خرید بلیط های لحظه نهایی و چارتری

بلیط لحظه پایانی و یا این که بلیط چارتر در‌حالتی که از مکان دارای اعتبار خریداری نشود گاهی میتواند خیلی دردسر ساز خواهد شد و حسابی مهاجرت را به کام شما تلخ نماید. گول تبلیغات کذب را نخورید و با شتاب تمایل به خرید بلیط نگیرید زیرا دراین‌صورت احتمال اینکه با هواپیمایی بی چگونگی و سا‌عتها نامناسبی پروازی روبرو گردید زیاد میباشد عاقلانه تصمیم بگیرید و با طرح ریزی قبل مسافرت نمائید.

مدام گفته میشود که بلیط های چارتری و لحظه نهایی ارزان می‌باشند ولی آنان از قاعده مشخصی تبعیت نمیکنند. ممکن میباشد شما بتوانید بلیط لحظه پایانی را با قیمتی اطمینان نکردنی ارزان بخرید و گاهی هم ارزش های آنها به‌سرعت بالا می رود. قبل از خرید، ارزش بلیط های چارتری را با سیستمی مقایسه فرمائید. ضمنا بلیط های چارتری دیگر تفاوتی در بها بلیط خردسالان ندارند و خبری از خرید بلیط هواپیما نصف بها وجود ندارد.

نکته قابل توجه: پژوهش فرمایید و مشاهده کنید مقصد شما یک‌سری فرودگاه دارااست زیرا گاهی پرواز به سمت یک فرودگاه از دیگری ارزان خیس میباشد و اینطوری میتوانید هزینه مهاجرت را کاهش دهید، گاهی می اقتدار برای نادر کردن بیشتر هزینه ها پاره ای منعطف بود.

شکیبا باشید و جست و جوی بار خویش را برای خرید بلیط ارزان ادامه دهید

گفته می‌گردد که بلیط های سیستمی تغییرات متعددی ندارند، ولی به هر اکنون تغییر و تحول می نمایند. بلیط های چارتری هم که تغییرات متعددی دارا هستند. خوب میباشد چندین روز پشت سر هم ارزش ها را ارزیابی فرمائید و پاره ای بردبار باشید تا بتوانید شایسته ترین ارزش را خریداری فرمایید.

از طرفی بها ها ممکن میباشد در دو روز پی در پی تفاوت متعددی داشته باشند. در‌صورتی‌که بتوانید تاریخ سفرتان را با نرخ پرواز تغییر تحول دهید احتمالا پول متعددی صرفه جویی میگردد و هزینه ها کاهش خواهد یافت.

ماشین کرایه ای های مسافرتی گاهی تخفیف ها و مزایای ویژه ای را برای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی یا این که رزرو هتل ارائه می‌دهند که می‌توانید با عضویت در شبکه ها و باشگاه ها از این تخفیف ها باخبر باشید تا در شرایطی‌که به کارتان آمد از آنها استعمال نمائید، این خیلی اصلی میباشد که خیلی زودتر از سایر از تخفیف ها دور اندیشی پیدا فرمائید زیرا خیلی ها دیده انتظار این مزایای ویژه میباشند و مجال زود از دست می رود، پس همین هم اکنون در مجله های دارای اعتبار عضو گردید زیرا با به کار گیری از این تخفیف ها میتوانید هزینه هجرت را کاهش دهید. 

در‌این مقاله راهکارهایی را برای این که به چه شکل بلیط هواپیما ارزان بخریم معرفی کردیم و دیدیم که صرفا تعدادی نکته بی آلایش مانند جست و جویبار توسعه یافته و زمانبندی مطلوب، می‌تواند مخارج مهاجرت را کم کند. امید داریم شما هم بتوانید با خرید پروازی مطلوب و کیفیت خوب مسافرت خوشی داشته باشید. درصورتی که شما هم تجربیات خرید بلیط ارزان هواپیما را دارید آن را با ما و بقیه خواننده‌گان خبر نامه بین بگذارید.