سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسنپ فود و دلینو، تفاوتها و تشابهها

با دقت ‌با‌گاز روزافزون پرورش تکنولوژی، کمبود وقت و وجود ترافیک هنگفت در گسترده‌شهرهایی مانند طهران، بخش اعظمی از قشرها جامعه همه مورد نیاز خویش را به‌ شکل آنلاین تنظیم می‌نمایند. از طرفی خورد و طعام یکی اساسی‌ترین و مهم‌ترین نیازهای بشر بوده و طبیعی میباشد که خرید اسباب خوراکی و مواد غذایی نیز به نحوه‌های اینترنتی صورت بپذیرد.

از همین رو اینترنت‌وب سایت‌ها و نرم افزار‌های فراوانی روی عمل آمده و عموم را از مراجعه حضوری به رستوران‌ها و مرکزها تهیه و تنظیم و توزیع خوراک بی‌نیاز کرده‌اند. در واقع اشکال رستوران‌ها، فست‌ فودها، کترینگ‌ها، فودکورت‌ها و دستیابی‌وکارهای تنظیم غذای خانگی با شغل در اینترنت‌وب سایت و نرم افزار مبادرت به جواب‌دهی به‌این نیاز جامعه نموده‌اند؛ در سود طبیعی میباشد که مرکز ها توصیه آنلاین خوراک تعداد و تنوع دیده‌گیری داشته باشند.

مقایسه 2 تا از شایسته ترین نرم افزار‌های توصیه آنلاین طعام

دربین گونه های نرم افزار‌ها و اینترنت‌وب سایت‌های فعال در مسئله توصیه آنلاین خوراک، 2 گزینه از شایسته ترین و دوستداشتنی‌ترین آنها‌را می‌قدرت اسنپ فود و دلینو دانست که درپی به توضیح و مقایسه آنان می پردازیم.

اسنپ فود

این سامانه پیشنهاد آنلاین طعام در سال 1396 از همیاری دو کمپانی “اسنپ” و “زود فود” پدیدآمد. اسنپ فود به‌ تیتر اولیه و گران قدر‌ترین سیستم آنلاین پیشنهاد و دلیوری خوراک در کشور ایران باهدف توسعه فرهنگ و تمدن توصیه اینترنتی طعام روی فعالیت آمده میباشد. این مجموعه خیر ‌صرفا اولی سامانه آنلاین توصیه خوراک به‌ اکانت میاید؛ بلکه به ‌تیتر شایسته ترین و پرمخاطب‌ترین سامانه نیز شناخته می شود.

نکته قابل‌ اعتنا درباره ی نرم افزار اسنپ فود این میباشد که اینک بیش تر از 13500 رستوران با این مجموعه به همیاری پرداخته و از روش آن مبادرت به فروش غذاهای خویش می‌کنند.

دلینو

این نرم افزار خیر ‌صرفا یک کدام از شایسته ترین اپلیکیشن‌های پیشنهاد آنلاین طعام میباشد؛ بلکه در زمره پرکاربردترین سامانه‌های دلیوری خوراک نیز قرار میگیرد. با این تفاسیر دلینو را می‌قدرت اپلیکیشنی دوست داستنی و پراستفاده دانست که پیاده سازی معمولی و کاربرپسندی داشته و همین قضیه موجب جذب بیشتر مشتریان گردیده است.

هر مورد از یوزرها دلینو با استعمال از این نرم افزار به ‌راحتی می توانند از رستوران‌های در حدود محل معاش خویش باخبر شوند. در غایت نیز کار کشته به گزینش آنلاین غذاهای گوناگون و توصیه آخری آن ها خواهند شد.

با اعتنا ‌به‌این که دو نرم افزار اسنپ فود و دلینو جزء برگزیدگان و دوست داستنی‌ترین اپلیکیشن‌های پیشنهاد آنلاین طعام محسوب می شوند؛ در فیض در‌این مقاله قصد داریم به مقایسه این دو سیستم پیشنهاد آنلاین طعام به نظر حمایت، تعداد رستوران‌های فعال، تنوع سرویس ها، سرعت ارسال، تعداد پیک، گستردگی و تنوع، شهرهای محل عمل و… بپردازیم.

مقایسه اسنپ فود و دلینو از حیث هواخواهی

اسنپ فود به‌ مراد جلب رضایت مشتریان خویش مبادرت به ارائه سرویس ها نگهبانی سریع و به‌موقع کرده است. یوزرها این مجموعه همینطور می توانند توصیه‌های خویش را به‌ شکل 24 ساعته جاری ساختن دهند.

اینترنت‌وب سایت و نرم افزار دلینو به‌ تیتر شایسته ترین و ظریف‌ترین سامانه پیشنهاد آنلاین طعام از حیث جانبداری، تلاش بسیار قابل قبولی داشته و تماماً پیروز به جلب رضایت یوزرها گردیده‌است. این سامانه در واقع سیستمی هوشمند برای یک دست‌سازی فرایند توصیه اینترنتی خوراک به حساب میآید. به‌این شکل که به صورت بدون واسطه به قابل انعطاف‌افزارهای اتوماسیون رستوران‌ها متصل بوده و با به‌روزرسانی مداوم منوی پیشنهاد از تصویب پیشنهاد برای غذاهای ناموجود دوری می‌نماید.

افزون بر این‌ها بعد از تصویب پیشنهاد از روش اینترنت‌تارنما یا این که نرم افزار دلینو، این سامانه سریعاً وارد فعالیت گردیده و توصیه دریافتی را به ‌شکل آنلاین به اگاهی رستوران متبوع میرساند. در قدم بعدی پرینترهای رستوران مبادرت به چاپ فوری فیش‌های غذای مشتری می‌کنند. بعداز تصویب پیشنهاد وهله به فراهم‌سازی و ارسال خوراک می رسد. نکته قابل ‌دقت این میباشد که مشتری می تواند موقعیت توصیه خویش را در هر لحظه پیگیری کند.

در انتها نیز این مجال را دارااست که هزینه طعام را به صورت دلخواه به یکی نحوه‌های پرداخت آنلاین، نقدی، پرداخت با به کارگیری از کارت‌خوان بپردازد.

تعداد رستوران‌های فعال در دلینو و اسنپ فود

بیشتراز 20 هزار رستوران و فست ‌فود در سراسر مرزو بوم با اسنپ فود به همیاری میپردازند که به عنوان مثال آن می‌قدرت به رستوران‌ها و فست ‌فودهای پایین اشاره نمود:

شیلا، شمرون کباب، هیوا، پرپروک، پرو کالری، قیمه قورمه، سوپراستار، شاندیز (جردن)، اوریگامی، پلو سفالی، فلیپر، باماهاس، کلانا و… .

با دقت ‌بدین که دلینو در مقایسه با اسنپ فود شهرهای کمتری در میهن را ذیل پوشش قرار میدهد، طبیعی میباشد که تعداد رستوران‌های فعال آن نیز از اسنپ فود کمتر باشد. به‌ طور کلی این سامانه با بیش تر از هزاران رستوران در طهران و شهرهایی همانند کرج، قم، یزد، گرگان، بندرعباس، ارومیه و… به همیاری می پردازد.

افزون بر این‌ها بد وجود ندارد بدانید برخی از رستوران‌های پرطرفدار در سامانه دلینو مشمول مفاد ذیل می باشند:

نایب، بیگ بوی، پیتزا هات، برگر زغالی، جیلیز ویلیز، منزل خرد، شاندیز، بستنی قیفی جلاتو هوس، سرای علا، مرغ سوخاری دی، تنظیم غذای شیرین پلو، شمرون کباب، گیلانه، طهران برگر، رستوران جوان، رستوران آواچی، شاندیز گالریا، بوکا، رستوران محسن، رستوران گیاهی پیور و خروس.

تنوع سرویس ها

اسنپ فود از دید تنوع سرویس ها بسیار توانمند بوده و یوزرها با به کارگیری از اینترنت‌وب سایت و نرم افزار این سامانه ضمن پیشنهاد خوراک میتوانند به توصیه شیرینی، قهوه، تولیدات سوپرمارکتی و… نیز بپردازند. به‌این شکل که بعد از ورود به اسنپ فود بسته به نیاز خویش می توانید مورد ها ذیل را تعیین نمایید:

رستوران

با کلیک بر این بخش گونه های فست‌ فود، غذاهای اهل ایران، کباب، سالاد، غذاهای دریایی و غذاهای دربین‌المللی برای شما اکران داده میشود.

سوپرمارکت

در‌صورتی‌که قصد خرید تولیدها سوپرمارکتی را دارید اسنپ فود به شما یاری می‌نماید به خرید از سوپرمارکت‌های فضا محل معاش یا این که کارتان بپردازید.

کافه

با مراجعه به‌این نصیب می توانید اشکال غذاها، آبمیوه‌های گرم و سرد، کیک و دسر، کیم و… را از کافه‌های دلخواه خویش پیشنهاد دهید.

شیرینی

با کلیک بر این نصیب لیست جامعی از شیرینی‌فروشی‌ها، کیک منزل‌ها و قنادی‌ها در اختیارتان قرار می گیرد.

نانوایی

گونه های نانوایی‌های سنگک، بربری، لواش و تافتون را درین گروه‌بندی خواهید یافت.

میوه

درین تیم‌بندی مطابق شهر و ناحیه کاوش گردیده قدرتمند به مشاهده میوه‌فروشی‌های گوناگون خواهید شد.

پروتئین

با مراجعه بدین بخش میتوانید خرید تولید ها پروتئینی مانند مرغ، گوشت، سوسیس، کالباس و… را با کیفیت خوب و از شایسته ترین فروشنده‌ها جاری ساختن دهید.

آب میوه کیم

درین تیم‌بندی می توانید به خرید از فروشنده‌های دارای اعتبار و معروفی همانند ، آب میوه و کیم شهریور، آب میوه کیم سندباد، آب میوه بستنی قیفی یخ‌بندان و… بپردازید.

آجیل

آجیل‌فروشی‌های اسنپ فود مشمول آجیل تواضع، آجیل و خشکبار آلما، آجیل و خشکبار توکلی فر، شیرینی و خشکبار ویکتوریا، دکان سبلان، آجیل و خشکبار کاچی و… میباشد.

قهوه و شکلات

جزیره شکلات، قهوه آدنیس، قهوه اسپیانو و… را درین نصیب خواهید یافت.

تولیدات طبیعی و محلی

برای خرید این تولیدها میتوانید به سراغ فروشنده‌های دارای اعتبار تحت در اسنپ فود بروید:

صیفیجات گرین لند، دهکده آلی (ارگانیک)، دکان ارگانیک بیونشان، سبزی ریحانه، خشکبار و عسل شهد ریزان و… .

سرعت ارسال

اینترنت‌وبسایت و نرم افزار دلینو سوای هیچ واسطه‌ای به اپلیکیشن مدیر رستوران سپیدز متصل گردیده و در فیض ‌مجال مهیا‌سازی توصیه و ارسال آن را به دست‌کم فرصت ممکن می رساند. فکر کنید بعداز تصویب پیشنهاد طعام بوسیله استفاده کننده این پیشنهاد سریعاً و سوای هیچ واسطه‌ای به آشپزخانه رستوران پرینت می‌گردد. به‌دنبال رستوران با ‌سرعت مبادرت به فراهم‌سازی و پخت غذاهای سفارشی می‌کند. به ‌این ‌ترتیب مفاد فوق دست ‌به ‌دست هم می دهند تا توصیه دریافتی در کمترین فرصت ممکن فراهم و ارسال خواهد شد.

تعداد پیک

اسنپ فود با توسعه سرویس ها خویش به سراسر کشور ایران و همیاری با تعداد بسیار متعددی از رستوران‌ها و فست‌ فودها همینطور تعداد قابل‌ توجهی پیک تحویل خوراک در مشت داراست. در واقع خدمت اسنپ اکسپرس به‌ تیتر سامانه ویژه حمل‌ و ‌نقل موتوری اسنپ فود وظیفه تحویل سفارشات را بر عهده داراست.

سامانه توصیه غذای آنلاین دلینو اینک سرویس ها پیک ندارد؛ البته به‌زودی شاهد ارائه این سرویس ها به وسیله دلینو خواهید بود.

شهرهای محل شغل اسنپ فود و دلینو

در تعیین از دربین اینترنت‌وب سایت‌ها و نرم افزار‌های پیشنهاد آنلاین طعام یکی مهم ترین مواقعی که می بایست آیتم اعتنا قرار بگیرد، پوشش‌دهی جغرافیایی آن سامانه میباشد. به‌ تیتر‌ نمونه ساکنین طهران بایستی به به کار گیری از نرم افزار‌هایی بپردازند که نصیب اعظم سرویس ها‌دهی آن ها در طهران و حومه اعمال می گردد. در حالی‌ که به ساکنین شهرستان‌ها پیشنهاد می شود سراغ اپلیکیشن‌های پیشنهاد آنلاین غذایی بروند که به نظر جغرافیایی محدودیتی نداشته یا این که شهرستان متبوع را ذیل پوشش قرار داده باشد.

روی ‌هم‌ رفته در مقایسه دو نرم افزار دوست داستنی اسنپ فود و دلینو از دید شهرهای محل کار می بایست بگوییم اسنپ فود سرویس ها پیشنهاد آنلاین غذای خویش را در سراسر کشور ایران ارائه می‌کند. شهرهایی که‌این خدمت در آن به کار می پردازد مشمول مفاد تحت میباشد:

طهران، اصفهان، مشهد، شیراز، کرج، تبریز، قم، اهواز، قزوین، ارومیه، رشت، ساری، اراک، یزد، کرمان، کرمانشاه، اردبیل، شاهین‌شهر، کاشان، بوشهر، زنجان، همدان، بندرعباس، گرگان، بابل، سمنان، شهرکرد، شهریار، قائم‌شهر، گنبد کاووس، بندر انزلی، اسلام‌شهر، تامل، خرم‌آباد، سبزوار، شهر ری، یاسوج، شهر قدس، لاهیجان، سنندج، آمل، نیشابور، صدرا، زاهدان، بهشت، سلمان‌شهر، خمینی‌شهر، دزفول، ایلام، بجنورد، آبادان، سپاهان شهر، نجف‌آباد، کیش، بابلسر، بیرجند، قشم، رامسر، بروجرد، ورامین، بهارستان، رباط‌کریم ومهربان، لواسان، محمودآباد، فروغ و روشنایی، مارلیک، شهرضا، مراغه، سرخ رود، رویان، کازرون، شاهرود، طبس، تنکابن، پاکدشت، لنگرود، پرند، مرند، نوشهر، ساوه، دماوند، چالوس، آستانه‌ اشرفیه، ایزدشهر، چهار محال و بختیاری، بومهن، لرستان، بم، میبد، نقده، زرین‌شهر، باد ملایم‌شهر، فریدون‌کنار، رودسر، گناباد، بهشهر، تربت‌ حیدریه، خمین، قوچان، سهند، اندیمشک، رودبار، هشتگرد، اخلاق، زابل، فلاورجان، آبیک، اسکو، منجیل، فسا، فولادشهر، رفسنجان، بروجن، کردستان، علی‌آبادکتول، عباس‌آباد، مبارکه، کلارآباد، گرم‌دره،‌طرقبه، تربت لیوان، شیرگاه، تفت، ملارد، لار، جیرفت، آران بیدگل، اردکان، باقرشهر، تفرش، جاجرود، چابهار، خرمشهر، آجر‌رمز، خوانسار، داراب، سلام، رامهرمز، رودهن، سامان، سراب، سربندر، سرعین، سنگر، سیرجان، شادگان، شمشک، شوشتر، صومعه‌سرا، فشم، فومن، قرچک، کامیاران، کردکوی، کنگاور، کوهدشت، گرمسار، ماسال، ماهدشت، مرودشت، ملایر، میاندوآب، میمه، نطنز، نکا، نمک‌آبرود، نی‌ریز و ویلا شهر

درحالی‌که دلینو فعلا تنهاً در شهرهای طهران، قم، بندرعباس، کرج، رشت، گرگان، همدان، ارومیه، یزد، گنبد کاووس و اراک به عمل می پردازد. سازه بر آن‌چه گفته شد بزرگ عمل اسنپ فود بسیار پهناور‌خیس از دلینو بوده و شهرهای بیشتری را پایین پوشش قرار می دهد. ولی سامانه توصیه و دلیوری آنلاین غذای دلینو در کارایی میباشد تا با جانبداری یوزرها بتواند در شهرهای بیشتری به کار بپردازد.

ارزش

با دقت ‌به‌این که نرم افزار‌های اسنپ فود و دلینو (ولی دلینو بیشتر یک سیستم یکدست‌سازی توصیه آنلاین طعام به حساب میآید) در واقعیت واسطه‌ای فی مابین مشتری و رستوران‌ها میباشند؛ در سود همه بها‌های نوشته شده درین سامانه‌ها به وسیله فروشنده گزینش و اعلام می گردند و قیمتی که در منوی هر رستوران و فست‌ فود درین سامانه‌ها چشم میشود نباید با قیمتی که فروشنده به مشتری اعلام می‌نماید مغایرتی داشته باشد.

با این تفاسیر نمی‌قدرت به قطعیت اعلام‌کرد که ارزش طعام در کدام یک از این سامانه‌ها ارزان‌خیس از دیگری میباشد؛ چون وظیفه ارزش‌گذاری بر عهده رستوران‌ها و مرکز ها تهیه و تنظیم خوراک جای‌دارد. با این ‌هم اکنون هریک از نرم افزار‌های اسنپ فود و دلینو تخفیف‌های متنوعی را در مشت یوزرها خویش قرار میدهند و این‌سیرتکامل خرید از آنان به‌صرفه و ارزان خواهد بود.

اشکال تخفیف

کد تخفیف اولی توصیه، کد تخفیف غیر اولیه، کد تخفیف ارسال بدون پول، کد تخفیف تولید ها منتخب، کد تخفیف نرم افزار و کد تخفیف کمپین های ویژه برای خرید از اسنپ فود

در هنگام تصویب پیشنهاد در دلینو نیز همواره میتوانید از اشکال تخفیف‌های داخل اپ‌ای منفعت‌مند گردید. افزون بر این‌ها از روش اینترنت‌وبسایت موپُن نیز قدرتمند به اخذ تعداد بیشتری از گونه های کد تخفیف دلینو خواهید شد. این تخفیف‌ها بسیار متنوع بوده و مشمول تخفیف 100 درصدی در او‌لین خرید، تخفیف 25 درصدی رستوران‌های دلینو فارغ از محدودیت، 30 درصد تخفیف دلینو منحصربه‌فرد رستوران‌های طهران، 25 درصد تخفیف دلینو در قم، تخفیف ویژه بلک فرایدی، تخفیف دلینو در گرگان، تخفیف دلینو در کرج و… میباشد. در‌صورتی‌که تجارب تصویب پیشنهاد دلینو با به کار گیری از کد تخفیف را ندارید پژوهش نوشته‌ی‌علمی راهنمای به کارگیری از کد تخفیف دلینو به شما دراین مورد یاری خواهد کرد.

به ‌طور کلی اشکال کد تخفیف ارائه گردیده بوسیله دلینو را می‌قدرت دربرگیرنده کد تخفیف ناشتایی، کد تخفیف نرم افزار، کد تخفیف او‌لین توصیه و کد تخفیف رستوران‌های منتخب دانست.