سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه در فیلیمو رایگان فیلم ها را تماشا کنیم؟

فیلیمو یک نرم افزار فوق العاده میباشد که شما به وسیله آن به بایگانی عظیمی از فیلم، سریال و برنامه خردسالان های روز دسترسی خواهید داشت و شما‌را با یکسری کلیک به آسانی به دنیایی از فیلم ها و سریال های سابق، تازه، اهل ایران و فرنگی متصل می نماید. در فیلیمو میتوانید فیلم های گزینه عشق و علاقه خویش را روی گوشی، رایانه فردی و تبلت ذخیره کرده و در زمان مطلوب از آن لذت ببرید. همینطور یک دیتابیس گسترده از فیلم و سریال های روز در فیلیمو جای دارد که ولی این بایگانی به طور روزمره در شرایط آپ تو دیت است.

قابلیت و امکان های فیلیمو

دارنده تیم بندی برای سریال ، فیلم و برنامه کودک

همخوانی با سرعت اینترنتی شما فیلم ها پخش میشوند

آپ دیت روزمره فیلم و سریال ها

قابلیت و امکان آر شیو فیلم ها

به جهت بالا بودن ارزش سرویس ها ارائه وب در مرزو بوم ما، معمولا گرفتاری مهم در به کار گیری از اینگونه اپ هایی، ترازو مصرف وب میباشد. خصوصا اینکه معمولا اشخاص از وب سیمکارت برای استعمال از اینگونه اپ هایی سود میبرند. درحالی که به راحتی می قدرت از ترافیک وسعت بدون‌پول وب برای تماشای آنلاین فیلم در تارنما فیلیمو بهره برد.

یک کدام از امتیازاتی خرید خدمت اینترنتی در فستیوال برگریزان پاییزی کمپانی تک نت برای شما ساخت‌و‌ساز می نماید این میباشد که ضمن اینکه ترافیک مصرف شده در وب سایت های داخلی به طور نیم ارزش به حساب آوردن میشود، در اقدامی معدود نظیر، وسعت آیتم استعمال مشترکان نو تک نت در وب سایت فیلیمو مجانی در حیث گرفته می‌شود. به عبارت بی آلایش خیس، وقتی که شما مبادرت به دانلود فیلیمو کرده و از این اپ برای تماشای فیلم های گزینه عشق خویش، به کارگیری میکنید، از وسعت وب شما معدود نخواهد کرد و براین اساس هیچ سیرتکامل هزینه وب، در قبال تماشای ویدیوها و فیلم های متبوع خویش، پرداخت نخواهید کرد.

ولی دانلود فیلیمو و به کارگیری از این نرم‌افزار به تنهایی در معنای این وجود ندارد که شما با به کارگیری از این نرم افزار میتوانید به بدون‌پول از همگی سرویس ها آن برخوردار گردید!

در واقعیت شما می بایست برای به کارگیری از این اپ یک حق اشتراک یک یا این که یک سری ماهه و یا این که هر ساله پرداخت فرمایید، تا از این شیوه قدرتمند به تماشای فیلم های جان دار در بایگانی فیلیمو گردید. اما هزینه این اشتراک در مقایسه با بایگانی بسیار بزرگی که از گونه های فیلم ها در دست شما قرار میگیرد، مبل خبر عالی برای علاقمندان به تماشای فیلم آنلاین اینکه در شکل کمپانی در کمپین برگریزان پاییزی تک نت و اخذ کد تخفیف فیلیمو، می‌توانید از تخفیف 50 درصدی در خرید اشتراک فیلیمو استعمال نمائید!

در استعمال از فیلیمو می بایست این نکته را به خیال و خاطر بسپارید که صرفا در‌صورتی‌که از وب تک نت که طرف تفاهم نامه فیلیمو میباشد استعمال نمایید، وب شما مجانی به حساب آوردن گردد و در غیر اینصورت برای تماشای فیلم های فیلیمو، بدون چاره به استعمال از وسعت وب خویش خواهید بود که چندان به صرفه به حیث نمی‌رسد.

قابل ذکر میباشد که فیلیمو فقط در مسئله مشاهده فیلم های آنلاین می‌تواند به شما امداد کند و شما با دانلود فیلیمو و خرید اشتراک فیلیمو با تخفیف فقط میتوانید به بایگانی فیلم های خویش این نرم افزار دسترسی داشته باشید و با استعمال از این اپلیکیشن بضاعت مشاهده نرم‌افزار های زنده تلویزیون را نخواهید داشت.

همینطور می‌توانید در شکل دارا بودن تلویزیون های هوشمندی که از نرم افزار فیلیمو تامین می نمایند و با به کار گیری از ریموت در اختیار گرفتن و خدمت وب پرسرعت ADSL تک نت، به هزاران ساعت فیلم و سریال دسترسی داشته باشید. برای این شغل فقط با گشودن اپ Filimo در تلویزیون هوشمند خویش و یا این که مفتوح کردن نشانی tv.filimo.com در مرورگر اینترنت این تلویزیون ها به کلیه این فیلم ها و سریال ها دسترسی داشته باشید. وسعت وب وبسایت فیلیمو با به کارگیری از وب تک نت به طور کامل بدون‌پول میباشد و این گزینه منجر میشود با خاطر به طور کامل سهل و آسان فیلم های دلخواه خویش را در کنار خانواده و عزیزان خویش به تماشا بنشینید.

تماشای فیلیمو ضمن راحتی به کار گیری نیاز به ذخیره سازی بر روی هارد یا این که دیسک های دیجیتال را ندارد و صرفا به یک اتصال وب بهتر و استوار مانند وب پرسرعت تک نت نیاز خواهید داشت. به هیچ وجه نگران مصرف وب نباشید زیرا با به کارگیری از خدمت ویژه وب ADSL تک نت در فستیوال برگریزان پاییزی، وسعت مستعمل برای تماشای فیلم از وسعت ماهیانه شما کاسته نخواهد شد و سوای نگرانی می‌توانید هر چقدر می‌خواهید فیلم و سریال تماشا فرمایید.

نکته دیگر در کنار به کارگیری نشدن از ترافیک وب، اینکه هرچند در وبسایت فیلیمو می اقتدار وب سایت و اپ معرفی گردیده برای تماشای فیلم در تلویزیون های هوشمند ال جی می‌تواند چگونگی فیلم را متناسب با سرعت وب شما تهیه و تنظیم کرده و سوای تاخیر فیلم را پخش نماید.