سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه میتوانیم از بانی مد تخفیف بگیریم؟

مخاطب در هر ساعت از شبانه‌روز با یکسری کلیک و به کارگیری از امکان غربال کردن به‌آسانی می‌اقتدار به کالای متبوع دسترسی پیدا نماید و با‌گاز پیشنهاد خویش را تصویب و در جای جای جمهوری اسلامی ایران تحویل بگیرد.

فروشگاه آنلاین بانی‌مد یک وبسایت فروش در حوزه مد و پوشاک میباشد که به‌واسطه‌ی همیاری با بخش اعظمی از برندهای فرنگی و به‌ویژه داخلی خرید خرقه و اکسسوری را به یک کدام از شل‌ترین شغل‌ها تبدیل نموده است. خط مش بانی‌مد در تبلیغ و فروش کالای ایجاد کشور ایران، سبب گردیده‌است که مال‌های اهل ایران در سبد خرید هم‌وطنانمان جایگزین محصول‌های فرنگی شوند. افتخار آمیز میباشد که بانی‌مد بر عهدوپیمان خویش پایبند بوده و برای مدد از کالای کیفیت عالی ملی از هیچ کمکی دریغ نکرده میباشد.

تعهد بانی‌مد در نقطه فروش کل نمی شود و برای مخاطبان خویش یک دسته بسیار بامسئولیت ترتیب داده میباشد تا خریداران بتوانند پیش و بعد از خرید سؤالات خویش را بپرسند و در‌صورتی‌که به هر دلیلی از کالای خویش ناراضی بودند می توانند پیاله دوران 15 روز با جاری ساختن هماهنگی‌های موردنیاز با دسته حفاظت متاع را مرجوع یا این که بده بستان نمایند.

تخفیف، مدام لذت خرید را دوچندان می‌‌نماید. دکان‌های اینترنتی نیز گاهی برای ساخت تجربیات خرید خوب برای یوزرها خویش تخفیف‌هایی در لحاظ می گیرند.

فروشگاه آنلاین بانی‌مد به‌پاس قدردانی از مخاطبان و خریداران به‌شکل عصر‌ای و به مناسبت‌های متفاوت با پیاده سازی بازی‌ها و سفارش‌هایی، هدایایی برای خرید از وبسایت بانی‌مد به کمپانی‌کنندگان در بازی اعطا می‌نماید. یکی پرطرفدارترین و شناخته‌گردیده‌ترین این بازی‌ها چرخ گردون میباشد.

چطور تا 100 درصد از بانی‌مد تخفیف بگیریم؟

بانی‌مد به مناسبت‌های گوناگون سرگرمی‌هایی متنوعی با جوایز متعدد برای خرید از فروشگاه آنلاین خویش پیاده سازی می‌نماید.

چرخ گردون شانس روزمره به یوزرها بانی‌مد زمان خرید با تخفیفات ویژه را می دهد.

تخفیف با چرخ گردون

بازی چرخ گردون قابلیت و امکان خرید با تخفیف از وب سایت بانی‌مد را به‌شکل آزمون کردن شانس به‌شکل روزمره، صرفا با وارد کردن شماره یار به کمپانی‌کنندگان میدهد.

تفاوت چرخ گردون شانس روزمره با گردونه‌های پیشین بانی‌مد در جوایز آن میباشد. درین به دور برندهای جدیدی که تاکنون قابلیت و امکان حضور در تخفیف‌های چرخ گردون با نداشته‌اند هم حضور دارا‌هستند و با تیتر کالاهای ویژه تا 20 درصد تخفیف خرید را مشمول می شوند.

مشوق دیگر چرخ گردون شانس روزمره خرید با تخفیف از تارنما بانی‌مد میباشد. چهارخانه این چرخ شانس اخذ تخفیف‌های 35، 40، 45 و 50 درصدی برای خرید از کالاهای جانور در فروشگاه آنلاین بانی‌مد میباشد.

در سه منزل دیگر این چرخ شانس اخذ بانی کوین مکان‌گذاری گردیده است. با چرخاندن چرخ گردون شانس روزمره قابلیت اخذ 50، 70 و 100 بانی کوین مهیا گردیده است. بانی کوین؛ ارز داخلی گروه بانی‌مد میباشد که در شکل توده‌آوری معیار معینی، می‌اقتدار بعضا کالاهای باطن وبسایت را خریداری کرد.

چطور از جوایز استعمال کنیم؟

جوایزی و تخفیف‌های بانی مد در خرید از تارنما بانی‌مد قابل‌استعمال میباشد. کالاهای بیش تر از 500 مارک اهل ایران و غیرایرانی در‌این وب سایت قابل خریداری می باشند و به‌وسیله جوایز چرخ گردون می‌اقتدار خرید با تخفیف را تجارب کرد.

هر شماره‌تلفن در روز سه شانس گرداندن چرخ را داراست و اساسی‌خیس از کلیه این که جوایز به‌دست‌آمده در هر سه گردش قابل‌به کارگیری در سه خرید منقطع می باشند و هر تخفیف 24 ساعت از فرصت استخراج قابل‌جاری ساختن در خرید میباشد.

جوایز دریافتی در اکانت کاربری بانی‌مد هر فرد و در بخش بانی بن ذخیره میشود.

هر فرد قادر است با دعوت دوستان خویش به بازی شانس دوباره چرخش گردونه را به دست آورد.

چه محصولاتی را می‌اقتدار با تخفیف خرید؟

فروشگاه آنلاین بانی‌مد به‌طورکلی یک خرده‌فروشی به حساب می‌آید که کالاهای اکثری از برندها را به فروش میرساند.

این تولیدها مشتمل بر گونه های پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، ساعت بو و ادکلن، وسایل آرایشی بهداشتی، ورزشی و اسباب و اثاث منزل برای خانم‌ها و آقایان در هر سنی میباشد.

شانس بیشتر برای چرخاندن چرخ گردون

چرخ گردون شانس روزمره بانی‌مد زمان سه چرخش در هر 24 ساعت را به هر فرد میدهد؛ ولی درصورتی که در پی شانس‌های بیشتری برای چرخاندن در یک روز باشید کافی میباشد دوستان خویش را به بازی دعوت نمایید. با هر دعوت شانس جدیدی برای اخذ تخفیف فراوان خرید از وب سایت بانی‌مد خواهید یافت.

ورود به بازی

ورود به بازی چرخ گردون شانس روزمره بسیار سهل میباشد. کافی میباشد روی دکمه‌ی پایین کلیک نمائید. شماره گوشی خویش را وارد نمائید و وارد بازی گردید. سه توشه چرخ گردون را بچرخانید و سه روا متفاوت با اعتبار 24 ساعت برای 3 خرید را در اکانت خویش ذخیره فرمائید. در شرایطی که به شانس بیشتری نیاز دارید و مایلید دوستان خویش را نیز در لذت خرید با تخفیف شریک فرمایید، با لینک و پیوند دعوت، دوستانتان را نیز وارد بازی فرمائید.