سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجی کالا جت چه خدماتی را برای زندگی مدرن ارائه میدهد؟

دیجی‌کالا جت سرویسی در حوزه بیزنس سریع (Quick commerce)، با مقصود برطرف کردن نیازهای در لحظه و به طور فوری میباشد. هدفی که در کمتر از 1 سال از استارت شغل دیجی‌جنس جت در مسیر گسترش قرار گرفته میباشد و تا کنون بیش تر از 2 میلیون مخاطب یکتای ماهانه از دیجی‌جنس جت استعمال کرده‌اند.

دیجی‌کالا جت فعالیت خویش را با ارسال سریع تولیدها سوپرمارکتی شروع کرد و اینک با نگاهی به قفسه‌های جت می‌اقتدار مجموعه‌بندی‌های جدیدی را رویت کرد.

تنوع کالایی در دیجی‌کالا جت

جت با کالاهای سوپرمارکتی فعالیتش را استارت کرد. حال توانسته تنوع کالایی را به دسته‌های بیشتری ارتقا دهد. این کالاها در تیم‌های متعدد به عنوان مثال نانوایی، میوه‌فروشی، پروتئین، کافه، پت‌شاپ، کالای دیجیتال، اسباب و اثاث آرایشی و بهداشتی در جت در دسترس میباشند.

دیجی‌کالا جت در شهرهایی فعال میباشد؟

دیجی‌کالا جت عمل خویش را از شهر طهران استارت کرد و بعد از آن به استان البرز رفت. در‌پی بسط استان‌های پایین پوشش، اکنون در شهرهای شیراز، اصفهان، قم و مشهد به ارائه سرویس ها می پردازد و روزمره به صورت میانگین بیشتراز 17 هزار توصیه را به دست خریداران میرساند. مقصود دیجی‌کالا جت این میباشد که تعداد استان‌های پایین پوشش خدماتش را در سراسر کشور‌ایران بیشتر نماید و به زودی به شهرهای جدیدی وارد میگردد.

خرید از جت چه تفاوتی با خرید سوپرمارکتی از دیجی‌کالا داراست؟

از اسم آشنای دیجی‌کالا شاید این پرسش ساخت خواهد شد که سرویس ها دیجی‌مال جت با سوپرمارکت دیجی‌جنس چه تفاوتی داراست. دیجی‌محصول جت در حوزه کسب و کار سریع وارداتی تا این توشه به مشتریان مجاورت‌خیس باشد و سریع‌خیس از مدام نیازهایشان را برطرف نماید. به این ترتیب تفاوت نخستین خرید از دیجی‌متاع جت با سوپرمارکت دیجی‌کالا در ارسال سریع آن میباشد. توصیه‌های سوپرمارکتی دیجی‌مال در میان 3 تا 24 ساعت پس از تصویب پیشنهاد، به دست مشتریان می رسد. در حالی که با پیشنهاد از دیجی‌فرآورده جت، توصیه‌ها در 45 دقیقه تحویل داده می گردند که‌این قضیه به منجر همیاری با مغازه‌های دارای اعتبار محلی و استعمال از جت‌مارت‌ها در هر ناحیه پژوهشگر می‌گردد. جت‌مارت‌ها مغازه‌های منحصربه‌فرد جت می باشند که برای حفظ از کالاها به کار گیری می گردند. تا به امروز 16 جت‌مارت در بخشها متفاوت طهران، کرج، مشهد و اصفهان تاسیس گردیده‌ میباشد.

از طرف دیگر ارسال جت اینک مجانی میباشد و شما فارغ از پرداخت هزینه‌ای، میتوانید توصیه‌ها را در خانه خویش تحویل بگیرید. اما در مواقعی نیز کد تخفیف هایی به مشتریان ارائه می‌کند که شما میتوانید خرید از دیجی کالا جت را با قیمت به صرفه تری انجام دهید. اما که جت عمل خویش را از تولیدات سوپرمارکتی شروع نموده است البته فقط به ارائه این تولیدها نمی‌پردازد و یک کدام از دیگر از تفاوت‌های آن با سوپرمارکت دیجی‌متاع، قابلیت و امکان خرید و اخذ تیم کالاهای متفاوت در تیم‌بندی‌هایی مانند نانوایی، میوه‌فروشی و کافه در کنار تولیدها سوپرمارکتی میباشد. سوپرمارکت دیجی‌کالا همچون یک سوپرمارکت بلندمرتبه، کالاها را عرضه می‌نماید و از روش جت، دکان‌های دور و بر هر مشتری برای ارسال فوری وارد شغل میگردند.

منظره دیجی‌کالا جت، برطرف کردن نیازهای هر شخص در یک معاش امروزی و سریع میباشد؛ به همین مراد مجموعه‌بندی‌های تازه کالایی اضافه گردیده‌اند و روز آپدیت بر تعداد آن ها افزوده شود. جت به زودی در مسیرهای تازه دیگری هم استارت به عمل خواهد کرد.