سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با سلام یا دیجی کالا؟ از کدام خرید کنیم بهتر است؟

با توسعه و گسترش عمل دکان ها و وب سایت های اینترنتی در کلیه جامعه ها شاهد وجود هزاران تارنما و مغازه وب هستیم که درحال سرویس ها رسانی به هم وطنان خویش هستند. غرض همه این تارنما و مغازه ها شل خیس کردن معاش و لذت بردن از آن میباشد سوای اینکه شخصی برای خرید یک جنس یا این که ایفا سرویس ها ما یحتاج خویش خسته خواهد شد. هر مورد از این تارنما و دکان ها در هم اکنون فروش اجناس متعدد بسته به تخصص و حوزه کاری خویش می باشند. در پی در صورتی با ما یار باشید و یکسری دقیقه از وقت خویش را به ما تخصیص دهید با دو مثال از این تارنما و فروشگاه آنلاین های دارای شهرت با تخفیف های ویژه این دو دکان و بقیه دکان ها مانند کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف میهن وب هاست و... شمارا اشنا خوا‌هیم کرد.

معرفی باسلام و دیجی کالا

در دنیای مدرنی که روز آپ تو دیت تمامی چیز در هم اکنون اینترنتی شدن میباشد و دستیابی و امور هم بدین سمت نازل گردیده اند بایستی اندیشه اصلی کرد. همان بی آلایش خیس در کنار رفاه و به کار گیری از وب بایستی اشخاص کوشش نمایند برای خویش یک بیزنس اینترنتی داشته باشند و این بیزنس اینترنتی میتواند فروش هر محصولی در دیجی جنس یا این که باسلام باشد. باسلام دیجی متاع دو وبسایت اینترنتی بسیار پر اسم و رسم و پرطرفدار میباشند که در کنار خرید مال آیتم نیازتان میتوانید درین دو تارنما یک تجارت اینترنتی برای خویش داشته باشید. به همین خواسته به دنبال می‌خواهیم نگاهی بدین دو وبسایت بیندازیم تا جواب این پرسش که باسلام یا این که دیجی محصول؟ کدام را برای خرید تعیین کنیم پیدا نمائید.

دیجی کالا، اولی و پرفروش ترین فروشگاه آنلاین کشور‌ایران

دیجی محصول یک مغازه دوستداشتنی و بلندمرتبه آنلاین میباشد که در ده سال اخیر دقت اکثری از اشخاص را به خویش جلب نموده است. این مغازه سرگذشت وقتگیر داراست البته در غایت توانست تبدیل به اصلی ترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه خواهد شد. دلایل متعددی برای توفیق این مغازه اسم موفقیت. ضمانت اصل بودن جنس از خصوصیت های بارز دیجی متاع میباشد. در حالتی که به وبسایت دیجی فرآورده رمز زده باشید متوجه می‌شوید که برخی محصول اصل می باشند و خویش دیجی متاع نیز اصل بودن آنها را پذیرش می نماید. دیجی جنس به جهت داشتن حفاظت کار کشته یک‌سری گام جلو خیس از دیگر مغازه ها میباشد. کلاً می اقتدار ذکر کرد دیجی فرآورده از آن مجموعه دکان هایی میباشد که دست خالی از آن برنمیگردید!

باسلام از کجا استارت کرد؟

باسلام یک وب سایت اینترنتی فوق العاده برای فروش تولیدها ما یحتاج عموم و حصول و کارهاست. در‌این تارنما اینترنتی هر تولید کننده ای می‌تواند جنس ساخته شده با دست و غیر کارگاه ای خویش را در هر شهر و روستایی بی واسطه به فروش برساند و برای خویش درآمدزایی نماید. درصورتی که وارد این وبسایت اینترنتی گردید از هر محصولی تنوعی خواهید روءیت کرد که ممکن میباشد در بقیه وب سایت های اینترنتی نباشد و این تنوع به انگیزه وجود هر فروشنده ای در‌این وب سایت از هر مکان مرزوبوم میباشد.

دوست دارید بدانید این وبسایت اینترنتی فوق العاده که برای بخش اعظمی درآمدزایی ساخت و ساز کرده از کجا استارت کرده؟ این تارنما اینترنتی از آخرها فصل پاییز سال 95 با تعدادی غرفه خرد و بسیار معدود عمل خویش را شروع کرد و به گذر زمان مجال روز آپ دیت بلندمرتبه و بلندمرتبه خیس شد تا جایی که درحال حاضر شما شاهد آن می‌باشید. در امسال ها اتفاقات متعددی برای این وب سایت دیدنی به زمین خورد ولی این وبسایت هنوز هم پابرجاست و درحال ارتقاء سرویس ها رفاهی بیشتر به هم وطنان است تا هر شخص از خرید جنس ما یحتاج اش راضی و خشنود باشد.

اتفاقات خوشایندی که درین چندسال از روش باسلام وقوع افتاد عبارت میباشند از :

دربین 689 نقطه جغرافیایی در کشور‌ایران به واسطه این وب سایت خرید و فروش صورت گرفته میباشد.

خرید و فروش هایی که از روش این تارنما در شهرها انجام یافته بیشتر در بخش ها محروم بوده میباشد.

97.2 درصد مشتریان باسلام از خرید محصول ها حصول ?و عمل های خانگی و روستایی رضایت داشته اند.

هر ماه حدود 300 استحصال ?و شغل خانگی، محلی و روستایی نو به باسلام آمده اند و برای خودشان کارافرینی کرده اند.

در باسلام صدها نفر برای نخسین بار تجارت اینترنتی خویش را آغاز کردند.

تیم بندی تولید ها باسلام

باسلام یک بازار تعالی میباشد که هر چیزی باطن آن پیدا می توان به عبارت دیگر درین بازار اینترنتی از شیر مرغ تا جون آدمیزاد وجود دارااست و هر چه بخواهید با تنوع و ارزش های مطلوب پیدا خواهید کرد. شما به محض ورود به‌این تارنما متوجه خواهید شد که همگی تولیدها جان دار درین تارنما چه محلی و چه خانگی به طور یک جا و منظم در تیم بندی ها قرار گرفته اند. بدین مراد شما هر چه را که نیاز دارید به راحتی در گروه بندی تولیدها مغازه باسلام پیدا خواهید کرد.

تیم بندی تولیدات دکان باسلام تشکیل‌شده از : مواد غذایی، مد و پوشاک، منزل و آشپزخانه، صنعت های دستی، عطاری، آرایشی و بهداشتی، الزامات فرهنگی، وسایل آموزشی سرگرمی، لازمات ورزش و مهاجرت، سرویس ها بیزنس. در هریک از این مجموعه بندی ها همانگونه که ذکر شد صدها فرآورده به وسیله مارک های گوناگون و بها های گوناگون وجود داراست که با مقداری گشت زدن شایسته ترین فرآورده را متناسب با مراد و میزان دارایی خویش پیدا خواهید کرد.

تولیدات موجود در باسلام

در نصیب گروه بندی مواد غذایی باسلام از دمنوش، قهوه، دم نوش و اشکال آب میوه گرفته تا تولیدات پروتئینی، عسل و کالا های عسل، لبنیات، ارده و محصول های کنجد، چاشنی و ادویه، میوه و صیفیجات جدید، شیرینی و آجیل و خشکبار، ترشی و پر نمک، اشکال خواربار و غلات و حبوبات پیدا می گردد.

در قسمت تیم بندی مد و پوشاک از جامه زنانه، مردانه و بچگانه گرفته تا زیورآلات، کیف و کفش و اکسسوری، استیناف های آرایشی و بهداشتی، نگهداری از پوست و موی و تن، ابزار آرایشی و بهداشتی، شامپو، رنگ گیسو، مسواک، بو ادکلن و اسپری پیدا میگردد.

در نصیب منزل و اشپزخانه از فرش و تابلوفرش گرفته تا تزیینی و تزیینی، پرده و مبلمان، نوروفروغ، کالای خواب، گل و گیاه، اثاثیه خزینه و سرویس بهداشتی، ابزار و ماده های شوینده برای نظافت و هر چه در آشپزخانه لازمتان می‌گردد وجود دارااست.

در قسمت صنعت های دستی از بافتنی و عمل روی پارچه و تولیدات چوبی، فلزی، حصیری، سفالی و شیشه ای گرفته تا سنگ، کاشی، چینی، چرم و فلز وجود دارااست.

در قسمت عطاری از روغن های درمانی و گیاهان دارویی گرفته تا عرقیات گیاهی و گلاب، سویق و قاووت و ... وجود دارااست و به راحتی آن‌ها را پیدا خواهید کرد.

در قسمت بازی و سرگرمی از کتاب چاپی، صوتی و الکترونیکی گرفته تا اسباب تحریر، اسباب و اثاث بازی، عروسک، کاردستی، اسباب هجرت و ... با بها ها و چگونگی های متنوع وجود دارااست.

در تخفیف هات برای تک تک محصول ها این دکان و بقیه دکان ها تخفیفات ویژه وجود دارااست مانند کد تخفیف دیجی مال، کد تخفیف اکالا و... که به طور مجانی عرضه میشوند.

تولیدها مو جود در وبسایت دیجی کالا

در نصیب کالای دیجیتال این وب سایت هر اثاثیه الکترونیکی مانند گوشی، تبلت، لپ تاپ و .... وجود داراست.

در قسمت خودرو، ابزار و امکانات صنعتی این وبسایت خودرو های ایرانیف، خودرو های فرنگی، موتورسیکلت و .... وجود دارااست.

در قسمت مد و پوشاک این وب سایت اشکال کیف و کفش مردانه، کیف و کفش زنانه، اکسسسوری مردانه و زنانه و .... وجود داراست.

در نصیب اسباب و اثاث بازی، نوباوه و نوزاد این وب سایت اشکال لوازم بازی نوباوه، اسباب بهداشت و خزینه نوزاد و .... وجود دارااست.

در نصیب جنس های سوپرمارکتی این وبسایت اشکال نان، لبنیات، مواد پروتئینی، شیرینی و ... وجود داراست.

در نصیب زیبایی و تندرست این وبسایت گونه های اسباب ارایشی، اثاثیه بهداشتی، اسباب اصلاح شکل، محافظت پوست و مو سر و ... وجود داراست.

در نصیب منزل و اشپزخانه این تارنما گونه های اثاثیه برقی، اسباب و اثاث سرو، کاسه و ظروف و .... وجود داراست.

در نصیب کتاب، اسباب التحریر و هنر این تارنما اشکال اثاثیه التحریر، کتاب صوتی و .... وجود داراست.

در قسمت ورزش و هجرت این وب سایت اشکال ساک ورزشی، اثاثیه کوهنوردی، خرقه کوهنوردی و .... وجود دارااست.

در نصیب تولیدات ساکن و محلی این تارنما گونه های خوراکی های محلی، ظروف سنتی، دکور سنتی و .... وجود دارااست.

نقاط ضعف دیجی کالا نسبت به باسلام

هر وبسایت اینترنتی که بر بستر وب فعال سازی گردیده و شغل می نماید دارنده چند نقطه ضعف یا این که در اصطلاح تخصصی باگ میباشد. البته حین گزینش شایسته ترین تارنما اینترنتی برای تنظیم و اعمال سرویس ها ما یحتاج می بایست اعتنا داشت که کدام تارنما دارنده نقاط ضعف کمتر میباشد و بعداز جستن آن می‌توانید با دیدی گشوده خرید خویش را جاری ساختن دهید. امروزه کمتر کسی وجود دارااست که اسم دیجی مال را نشنیده باشد ولی همانطور که گفته شد این وبسایت دارنده نقاط ضعفی است که به دنبال به گستردن مختصر البته جامع آنها پرداخته ایم. نقاط ضعف دیجی مال عبارت است از :

وجود ارزش های بالا از هر کالا در دیجی متاع درحالی که باسلام هر سختی قیمتی برای هر سطح خریدی دارااست.

تحت بودن چگونگی برخی محصول ها و از دست رفتن متکی بودن مشتری درحالی که باسلام چگونگی حق تقدم کاری اش میباشد.

وجود حامی ضعیف در تارنما درحالی که پاسخگویی باسلام به مشتریان بسیار سریع است.

معیوب بودن و حاد بودن بعضا از تولیدات هنگام اخذ مشتریان درحالی که باسلام درست و تندرست تولیدات را به دست مشتریان می‌رساند

مزایای باسلام نسبت به دیجی کالا

تبارک ترین غرض باسلام در اولِ فعال‌ساز‌ی استارتاپ خویش برآورده کردن تک تک آنچه که یک نفر نیاز داراست در شایسته ترین نوع و شایسته ترین چگونگی بوده و می باشد. این وب سایت اینترنتی دارنده مزایای متعددی میباشد که همین مزایا سبب ساز گردیده روز آپ تو دیت دوستداران این وبسایت اینترنتی زیاد و زیاد خیس گردد. به همین برهان میخواهیم در پی مرسوم ترین مزایای این وب سایت اینترنتی نسبت به دیجی متاع را برایتان مطرح کنیم تا با دیدی گشوده دست به خرید اقلام آیتم نیازتان از این وبسایت بزنید. مزایای باسلام عبارت می باشند از :

کاربری سهل و آسان در وبسایت

پرداخت امن از درگاه های بانکی

داشتن آرم الکترونیک در وبسایت

تضمین رجوع پول و سپرده داری

حفاظت حرفه‌ای و تخصصی برای رفع خطاها

واسطه ای امن برای مبادلات

تحویل سریع محصول ها به دست مشتری

نقش باسلام در آنلاین کردن بازار سنتی

بازار سنتی مرز و بوم ما کشور‌ایران از دیر گشوده تا کنون به عهد و پیمان دارای اسم و رسم به شیوه بوده و محصول ها غیر سوله ای همواره از روستا ها و شهرستان ها به شهر ها رسیده میباشد. ولی تا پیش از وجود سایتی مانند باسلام عده ای که تولیدها سنتی داشتند بدون چاره بودن این اقلام را در نقاط جغرافیایی محصور یعنی روستا یا این که شهرستان خویش به فروش برسانند آن هم با گرفتاری ها و ایرادات زیاد. ولی با وجود وبسایت باسلام هر شخصی در جای‌جای از مرز و بوم حتی بدور افتاده ترین ها قادر است فارغ از گرفتاری و خلل مال خویش را به فروش برساند آن هم خیر در یک نقطه جغرافیایی محصور بلکه در وسعتی عظیم خیس.

بدین ترتیب می اقتدار ذکر کرد نقش باسلام در آنلاین کردن بازار سنتی بسیار خوشایند و توفیق آمیز بوده به نحوی که تولید ها سنتی بخش اعظمی که حتی‌در مغازه ها نبوده و ما ندیده ایم درین وب سایت وجود داراست. همان بی آلایش خیس می قدرت اذعان کرد این وب سایت بستری بوده برای عده ای که هنر های دستی و سنتی خویش را نمی توانستند به اکران و فروش بگذارند زیرا اینگونه جایی نبوده و در حالتی‌که هم بوده می بایست راهی زمانبر برای فروش آن‌ها طی می کرده اند.

فروشنده در فروشگاه اینترنتی

وضعیت فروشنده ها در دیجی کالا و باسلام

فروشنده شدن در دیجی متاع

ابتدایی ترین حالت فروشنده شدن در وب سایت دیجی فرآورده و فروش تولید ها خویش معلوم کردن فرد حقیقی وواقعی یا این که حقوقی بودن میباشد. شما بعد از معین کردن این گزینه می بایست مبادرت به نام نویسی نمائید. حین نام نویسی می بایست همه موردها مراد گردیده دیجی جنس را در هیبت نام نویسی درج نمائید تا به وسیله کارشناسان این وب سایت سنجیده شود. درصورتی که ویژگی ها جانور گزینه پذیرش بود ایمیلی از طرف این تارنما برای شما ارسال میشود و شما میتوانید برای خویش به راحتی درآمدزایی فرمایید.

فروشنده شدن در باسلام

موقعیت فروشنده شدن در تارنما باسلام از آن چیزی که فکر می‌کنید ریلکس خیس و بی آلایش خیس میباشد. زیرا شما به راحتی می‌توانید در‌این وب سایت به طور مجانی و با وضعیت مقداری غرفه های بدون‌پول بسازید. آن‌گاه در‌این غرفه تولیدها خویش را بی واسطه عرضه فرمایید و به این سیرتکامل یک بیزنس از نوع اینترنتی برای خویش راه‌اندازی فرمایید. فروشنده های این تارنما تا هفت روز معطل تصویب رضایت شخص خرید کننده می‌مانند تا در حالتی که وی به هر دلیلی از متاع خریداری گردیده خویش ناراضی بود هزینه اش را به وی برگردانند و چی از این خوب؟

تحقیق نرم افزار و وبسایت باسلام و دیجی کالا

به محض اینکه وارد تارنما باسلام گردید یک دور و بر کاربری معمولی که در آن تولیدات متنوعی وجود داراست خواهید روئت کرد. تنوع این تولیدات جوری میباشد که از خرقه و گونه های سفال گرفته تا مواد غذایی و ... وجود داراست. ورقه هر فرآورده در باسلام، جایی میباشد که داده ها جامعی در امر خصوصیت های آن در اختیارتان قرار میگیرد. به جز بها و موقعیت ارسال شما درین تارنما میتوانید بفهمید که تعدادی نفر جنس را خریداری کرده اند و تعدادی درصد از آن ها از خرید خویش راضی بوده اند جدید تحت هر کالا قابلیت و امکان سوال و جواب هم وجود داراست. البته تصور کنید در قوانینی دسترسی به وب سایت باسلام به هر دلیلی ندارید چه می بایست کرد؟

باسلام تفکر اینجا را هم نموده است و با فعال‌سازی اپلیکیشنی بر پایه ی تارنما ، دسترسی مشتریان خویش را به خرید محصول ها باسلام آسوده خیس نموده است.. یکی‌از وسیع ترین و جالب ترین امکان های نرم افزار باسلام قابلیت و امکان خرید به طور یک جا میباشد. همان گونه که اشاره کردیم غرفه داران و فروشنده های باسلام میتوانند از هر مکان کشور ایران باشند در‌این در بین تولیدات انتخابی تان می‌تواند از شهر های گوناگون باشد. اینجاست که در نرم افزار باسلام میتوانید یک جا تمامی موردها ممکن را بخرید و در یک بسته پستی اخذ فرمائید خصوصیت که در بقیه نرم افزار ها وجود ندارد.

نرم افزار و وب سایت دیجی کالا

وب سایت دیجی جنس نیز همچون باسلام دارنده محصول ها متنوع متعددی میباشد ولی متاسفانه این تارنما به جهت به هم ریخته بودن دور و بر کاربری بی آلایش ای ندارد. به هر هم اکنون این استارتاپ برنده هم دست به تشکیل داد نرم افزار ایده خویش که تبدیل به یک استارتاپ پیروز گردیده زده تا خریداران عزیز راحتی و رفاه را تجربیات کنند. نرم افزار این وبسایت تماما آنلاین بوده و در صورتی وب نداشته باشید ابدا نمی توانید وارد آن گردید. شیت اساسی نرم افزار دیجی محصول مشمول قسمت های مختلفی مانند پرفروش ترین کالاها، نو ترین کالاها، پیشنهادات شگفت انگیز و بنرهای تبلیغاتی میباشد.

آفریننده این نرم افزار همواره در کوشش بوده با به کارگیری از پیاده سازی متریال، فونت خوشگل و رنگ بندی های جذب کننده مانند سپید و قرمز رنگ دقت شخص خریدار را به خویش جلب کند. با کشیدن انگشت خویش از راست به سمت درون با منوی کشویی این نرم افزار اشنا خواهید شد که دارنده هزاران فرآورده در گروه بندی هاست. اینجاست که میتوانید بعد از گشت و گذار چیزی که پیرو آن می‌باشید را پیدا نمائید.

هواخواهی در باسلام

چه به سراغ خرید اینترنتی از پیچ های اینستاگرام بروید و چه به سراغ وبسایت های اینترنتی مانند باسلام دیجی محصول پناه بعداز چگونگی کلام دوم را می‌زند. در واقعیت چنانچه تارنما انتخابی تان دارنده تامین رضایت بخشی نباشد شما شاید لذتی که از خرید می بایست داشته باشید را نخواهید داشت. زیرا ممکن میباشد کالا خریداری تان دارنده ایراداتی باشد یا این که با آنچه که تصور می نموده اید جور درنیاید. اینجاست که بایستی به حمایت وبسایت انتخابی تان رجوع‌نمایید تا خلل تان حل گردد. به همین استدلال ما درپی می‌خواهیم به پژوهش امان در باسلام و دیجی متاع بپردازیم.

مدد باسلام : از ساعت 7 صبح تا 12 شب به جز روز های تعطیل با شماره گیری این شماره ها 025-31075 و 025-91003175می توانید به جانبداری تارنما باسلام وصل گردید.

حفاظت دیجی مال : برای وصل شدن به هواخواهی تارنما دیجی فرآورده شما محدودیت هنگامی ندارید و در هر ساعت میتوانید با شماره گیری شماره 02161930000 به پشتوانه این وبسایت وصل گردید

تخفیفات باسلام

تارنما اینترنتی باسلام هر از چندگاهی به طور هفتگی و ماهانه تخفیف هایی برای بعضا از محصول ها خویش در حیث میگیرد ولی در صورتی گشوده هم در پی به دست آوردن تخفیف های بیشتر از باسلام می باشید می بایست به سراغ یکسری وب سایت های اینترنتی بروید. وبسایت هایی که در حوزه ارائه کد تخفیف بدون‌پول کار می نمایند و یکی آنان تخفیف هات میباشد. شما با مراجعه به وب سایت تخفیف هات میتوانید کدهای تخفیفی فوق العاده که واجد شرایط گوناگون می باشند مانند کد تخفیف باسلام و... را اخذ فرمایید تا حین خرید محصول از باسلام غایت لذت را تجربیات کنید.

جدیدترین تخفیف های دیجی کالا

همانگونه که گفته شد دیجی جنس از لبریز فروش ترین و وسیع ترین مغازه های آنلاین خرده فروشی در کشور‌ایران میباشد از این رو مدام در برهه زمانی های هنگامی گوناگون و به طور مناسبتی یا این که هفتگی تخفیف های شگفت انگیزی را روی تولیدها خویش قرار می‌دهد. گشتن درپی این تخفیف ها در دیجی جنس ممکن میباشد زمانبر باشد البته با مراجعه به تخفیف هات می‌توانید به راحتی جنس های تخفیف خورده در دیجی فرآورده را به راحتی ببینید. شما میتوانید تازه ترین کد تخفیف دیجی مال به طور بدون‌پول و دارای اعتبار از تخفیف هات اخذ نمایید.

جمع بندی آخری

در عده بندی آخری این مقاله تلاش کردیم شمارا با تارنما اینترنتی باسلام دیجی مال به طور مختصر و اثر گذار آشنا کنیم تا بدانید کدام یک عالی میباشند. در کلام اخر این مقاله امیدوار هستیم مطالب فوق در امر نظارت و مقایسه این دو وبسایت برایتان اثر گذار بوده باشد و با منفعت بردن از آن‌ها خریدی شادی بخش داشته باشید. شما میتوانید برای فراگیری شیوه خرید جنس از باسلام به وب لاگ تخفیف هات رجوع کنید و به راحتی از باسلام خرید فرمائید.