سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه میتوانیم یک لبتاب ارزان و به صرفه بخریم؟

نصیب قابل توجهی از یوزرها در پی خرید لپ تاپ ارزان بها و اقتصادی می‌باشند.در صورتیکه دانشجو می‌باشید و نمی‌خواهید برای خرید لپ تاپ هزینه ی متعددی پرداخت نمائید، نوشته‌علمی تحت می‌تواند به شما یاری دهد؛ همچنین شما می‌توانید از کد تخفیف مقداد آی تی برای خرید لبتاب به صرفه استفاده کنید. لپ تاپ ارزان بها برای چه کاربرانی مطلوب میباشد؟

در زمان خرید لپ تاپ او‌لین نکته ای که می بایست مد لحاظ داشته باشید نوع نیازتون و کاربری سیستم گزینه نظرتونه. آیا صرفا قصد دارید با آن فیلم نگاه نمائید اینترنت‌ گردی فرمایید؟ یا این که می خواهید با آن‌ شغل های اداری و دانشگاهی و... خویش را هم اعمال دهید؟ یا این که در ادامه یک سیستم قدرتمند‌ خیس برای اجرا بازی می‌باشید؟ برای هر مورد از این کارکردها، لپ‌تاپ‌های مختلفی وجود دارااست.

پس شما چنانچه نیاز خویش از خرید لپ‌تاپ را معین نکنید، ممکن میباشد با خرید یک لپ ‌تاپ حرفه ای‌ خیس، هزینه مازاد برای چیزی که از آن به کارگیری نمی ‌نمایید را پرداخت فرمایید.برای خرید لپ تاپ بیشترین سبک‌هایی که با میزان دارایی نادر می توانید تهیه و تنظیم نمایید از سه شرکت لنوو، ایسوس و ایسر می باشند و پردازنده آنان سلرون، پنتیوم، Core i3 یا این که در تعداد محصور AMD Ryzen 3 میباشد.

برای حافظه موقت هم می بایست روی دو ورژن 4 و 8 گیگابایتی تصور کنید. فضای ذخیره‌ سازی هم درین مقطع قیمتی معمولا به عبارتی هارد دیسک یک ترابایتی میباشد. اکثری از سبک‌های ارزان بها از پردازنده گرافیکی مجتمع منفعت می برند و بعضی سبک‌ها نیز دارنده پردازنده گرافیکی منحصر به فرد می باشند.

لپ تاپ های ارزان مطلوب برای کاربری روزمره

چنانچه دنبال یک لپ تاپ ارزان ارزش و مطلوب کاربری روزمره می‌باشید،(تماشای فیلم، اینترنت گردی، گوش دادن به موسیقی، اجرای اپلیکیشن های آموزشی، چت تصویری و.....) بیشترین سبک هایی که میتوانید پیدا نمایید مرتبط با لپ تاپ های لنوو میباشد. دربین لپ تاپ های ایسوس و ایسر هم به تعداد محدودی می‌توانید سبک های ارزان بها پیدا فرمائید.

لپ تاپ لنوو مدلIdeapad 3

لپ تاپ 15 اینچی لنوو سبک Ideapad3 که منحصر کاربری همگانی بوده و برای اجرا کارها روزانه مطلوب میباشد. این لپ تاپ از چگونگی ایجاد کرد میانگین شامل است.پردازنده این لپ تاپ از نوع نسل نو پردازنده های Intel Pentium میباشد و دارنده فضای ذخیره سازی 1 ترابایت و حافظه موقت 4 گیگابایت میباشد. این لپ تاپ حدود 36 میلی‌متر ضخامت و 1.75 کیلوگرم وزن داراست که برای این لپ‌تاپ در‌این زمان ارزش پاره ای مناسب محسوب میشود.

در کل این کالا لنوو با کاربری همگانی و چگونگی تشکیل داد میانگین، برای عده ای که قصد خرید یک لپ تاپ برای کارها روزانه را دارا‌هستند، مورد قابل قبولی میباشد.

پردازنده: Pentium Gold 6405U | حافظه موقت: 4 گیگابایت | فضای ذخیره‌سازی هارد دیسک : 1 ترابایت | پردازنده گرافیکی : انویدیا GeForce MX130

لپ تاپ لنوو سبک Ideapad 130

درصورتی که به‌دنبال پردازنده های سلرون و پنتیوم نیستید و نیاز به یک پردازنده با اقتدار پردازشی بیشتری دارید، می بایست به سراغ لپ تاپ هایی بروید که پردازنده Core i3 اینتل دارا هستند. ارازان ترین سبک های فعلی که در بازار جان دار اند، مجهز به پردازنده Core i3-7020U از نسل هفتم تراشه‌های اینتل می باشند. این سبک از دید پیاده سازی و چگونگی تشکیل داد با دیگر سبک های 130 و330 فرقی ندارد. دارنده چگونگی ایجاد کرد میانگین میباشد و نیاز یوزرها درین بازه زمانی قیمتی را برطرف می نماید.

پردازنده:چهار هسته‌ای Core i3 7020U| حافظه موقت: 4 گیگابایت | فضای ذخیره‌سازی هارد دیسک : 1 ترابایت | پردازنده گرافیکی: اینتل HD 620

لپ تاپ ایسوس سبک X543MA

در واقع یکی‌از ارزان ‌ترین سبک‌های مو جود در بازار میباشد و در‌حالتی که به لپ تاپ های ایسوس عشق و علاقه دارید و دنبال محصولی قشنگ می‌باشید این لپ تاپ را به شما توصیه می‌کنیم البته نباید جز شغل های ساده انتظار دیگری از آن داشته باشید. اینترنت‌گردی، تایپ و ترجمه، اجرای قابل انعطاف‌افزارهای حسابداری و مالی، تماشای فیلم و اجرا دیگر شغل های معمولی‌، تک تک آن چیزی میباشد که از این نوت‌بوک بر می آید.

گرچه همین مفاد هم عمل تعداد متعددی از یوزرها را راه و روش می‌اندازد. خلال اینکه این دستگاه چگونگی تشکیل داد مناسبی داراست و ظواهر آن درین برهه زمانی قیمتی نیز سنجیده میباشد. رنگ ‌بندی نقره‌ای، کیبورد کیفیت خوب در کنار کیبورد عددی منجر میشود تا از خرید خویش شم رضایت داشته باشید. به صورت کلی این لپ تاپ با سود گیری از نمایشگر Full HD، قابلیت افزودن خاطر SSD نیز داراست و نسبت تصویر 16 به 9 به عنوان مثال مواقعی میباشد که جزو نقاط وقت این نوت بوک به شمار می‌رود.

پردازنده: Celeron N4000| حافظه موقت: 4 گیگابایت | فضای ذخیره‌سازی هارد دیسک : 1 ترابایت | پردازنده گرافیکی : اینتلHD 500

لپ تاپ ایسر سبک Aspire A315

اینبار به سراغ لپ تاپ های ایسر و سبک Aspire A315 می‌رویم که از پردازنده اینتل Celeronساخته گردیده است و یک کدام از سبک های قشنگ، دقیق و کیفیت بالا میباشد. پردازنده این لپ تاپ از نوع N4000 و دارنده 4 گیگابایت حافظه موقت و خاطر داخلی 1 ترابایت میباشد که برای شغل های گرافیکی و بازی ها نباید روی آن اکانت فرمایید.

از آنجایی که‌این لپ تاپ از سبک های باریک ایسر به حساب می‌آید، درایو نوری ندارد.باتری آن 3 سلولی و دوران مجال شارژدهی آن 6 ساعت میباشد. در کل این لپ تاپ با این خصوصیات دشوار افزاری مطلوب کارها روزانه و کاربری همگانی میباشد.

پردازنده: Celeron N4000 | حافظه موقت: 4 گیگابایت | فضای ذخیره‌ سازی هارد دیسک : 1 ترابایت | پردازنده گرافیکی: اینتل UHD graphic