سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین راه تخفیف دادن به مشتری چیست؟

در بیشتر حصول و امور برای جذب مشتری و فروش بیشتر از طریق تخفیف دادن استعمال میگردد. صراحت دارد که اشکال شیوه های تخفیف می‌توانند به فروش و فایده آوری تجارت امداد نمایند، البته بعضی از مدیران و فروشندگان با اصول تخفیف دادن آشنا نباشند و ندانند که چه‌طور آن را پیاده نمایند.نیستند و این عدم دور اندیشی به ضرر و زیان تجارت مجموع شود. برای مثال شزکت دیجی کالا به خوبی با این موضوع آشنا است و با دادن کد تخفیف دیجی کالا برای ارسال رایگان یا انواع مختلف کد تخفیف مشتریان خود را جذب می کند. آیا می دانستید که بعضا از اشکال تخفیف خیر فقط برای شما مضر می باشند، بلکه روی مشتری نیز اثر خاصی ندارند؟ درین مقاله به فرمول تخفیف دادن و اشکال تخفیف در حوزه تسویه اکانت و نرخ‌گذاری که رضایت مشتری را پیرو دارااست اشاره کرده و می‌گوییم زمانی مشتری تخفیف می‌خواهد چطور کار فرمائید.

این نوشته‌علمی را مهیا کرده ایم زیرا طبق تجربیات در بیشتر جلسات فراگیری رئیس بیزنس اقیانوس آبی‌رنگ می‌بینیم که اکثر مدیران نمی دانند که تمامی طرز‌های تخفیف دادن discount مدام عالی وجود ندارد و صرفا بعضا از آن‌ها برای حصول و کارتان سود تولید کرده، رضایت مشتری را بیشتر می نمایند و سبب ساز ارتقاء فروش شما می‌شود. پس با ما در‌این مقاله یاور باشید تا حافظه بگیرید چطور تخفیف بدهید تا در ذهن مشتریان به یاد ماندنی گردید، از نارضایتی مشتری بعداز تخفیف و بالا رفتن توقعات وی پرهیز فرمائید. در‌این نوشته‌ی‌علمی جواب سوال ها تحت را خواهید یافت:

تخفیف‌ها تبلیغاتی میباشند که دستیابی‌وکارها به مشتریان خویش ارائه می دهند و هزینه اقلام یا این که سرویس ها را اکثر اوقات با درصد یا این که با استعمال از معیارهای خاص کاهش میدهند. استخراج‌وکارها میتوانند از تخفیف‌ها برای از در بین بردن موجودی ناخواسته، تبلیغ اقلام تازه برای فروش یا این که جذب مشتریان به کار گیری نمایند. این تخفیف ها همینطور ارزشی برای مشتریان ساخت و ساز می نماید که ممکن میباشد به جهت ارزش های ذیل خیس این خریدها را شل خیس اعمال دهند.

به کارگیری از تخفیف های فروش در خرده فروشی ها یا این که حصول و شغل های آنلاین می‌تواند به ارتقاء فروش، جذب مشتریان تازه و تشویق وفاداری مشتریان یاری دهد. ده ها نوع تخفیف برای هر استخراج و کاری وجود دارااست که جایزه هایی را برای مشتریان برای خرید تولید ها شما آماده می نماید.

مقصود از تخفیف دادن چیست؟

یک کدام از هدف ها مهم برای ارائه تخفیف بایستی جذب مشتریان نو باشد. تجارت ها می بایست همت نمایند مشتریان جدیدی را جذب نمایند. مشتریان و مخاطبانی که هیچ اطلاعاتی از تجارت شما ندارند.

بیزنس ها میتوانند مخاطبین تازه را با ارائه و سفارش تخفیف جذب کرده و آنان را تبدیل به مشتریان خویش نمایند. با ارائه تخفیف برای او‌لین خرید مشتری، می‌توانید خاطره ای عالی را در ذهن وی از خویش تصویب نماید.

بعداز تبدیل کاربر به مشتری بایستی روی وفادارسازی وی تمرکز نمایید. شیوه های متعددی برای با مسئولیت کردن یک مشتری در تخفیف دادن وجود دارااست، ولی شایسته ترین شیوه این میباشد که در پوسته کادو، اعتبار بیشتر برای خریدهای آجل وی در حیث بگیرید و یا این که محصولی بدون پول به سبد خرید وی اضافه نمایید.

پیش از ارائه هرگونه تخفیف تجارت ها می بایست غرض خویش را از این فعالیت معلوم نمایند. هدف ها متعددی برای اعمال این شغل وجود دارااست که در تحت به بعضی از آن‌ها اشاره خوا هیم کرد.

1. جذب مشتریان نو

یکی‌از هدف ها حصول و امور در ارائه تخفیف این میباشد که مشتریان جدیدی را به دست بیاورند. تخفیف دادن به مشتریان این قابلیت و امکان را می‌دهد که با ریسک معدود تری از تولیدات شما به کار گیری نمایند.

2. ارتقا فروش

اکثر تخفیف دادن ها معمولا برای فروش بیشتر و ارتقاء منفعت میباشد. در‌این نوع از تخفیف ها مقصود استخراج و امور بیشتر بر روی تعداد فروش میباشد.

3. ترغیب به خرید

درین نوع از تخفیف دادن استحصال و امور درپی این میباشند که مشتریان قدیمی خویش را ترغیب نمایند تا مجدد خرید نمایند.

4. بهبود تصویر مارک

حالت متعددی وجود دارااست که در آن یک کسب و کار قادر است برای بهبود تصویر خویش تخفیف ارائه دهد. تخفیف های هدفمند (مانند تخفیف های فصلی یا این که محلی، یا این که برای زیرمجموعه خاصی از اشخاص) قادر است آوازه یک تجارت را تا حد متعددی تقویت نماید. به عنوان مثال، در شرایطی که یک حصول‌وکار به شهروندان ارشد یا این که نیروی کار نظامی، باقیماندگان سرطان تخفیف بدهد، آن حصول‌وکار دلسوزی خویش را علامت میدهد و خویش را با مخاطبان خاص همسو می‌نماید (که به نوبه خویش دقت بیشتری را به خویش جلب می‌نماید).

چه طور به مشتری تخفیف ندهیم؟

در اکثر حصول و امور این پرسش مطرح می گردد که چطور به مشتری تخفیف ندهیم. برای این که به مشتری تخفیف ندهید، می بایست آغاز نگرش خویش را نسبت به فروش تغییر تحول دهید.یک کدام از بینش‌هایی که سبب ساز به تخفیف های نادرست می شود، داشتن راه و روش فروش به تمامی میباشد. بعضی از مدیران و فروشندگان رغبت دارا هستند که به همگی‌ مشتریان بفروشند، ولی این نادرست میباشد. شما می بایست از تخفیف دادن به اشخاص پایین صرف‌لحاظ نمایید، کوشش نکنید به آن‌ها بفروشید و بگذارید با خاطر سهل وآسان به سمت رقبای شما بروند تا آنان بدین اشخاص سرویس رسانی نمایند.

عده ای که هیچ‌گاه قیمت تولید ها و سرویس ها شمارا نمی‌دانند.

کسانی که همیشه به مغازه‌های متعدد رجوع و برگشت کرده و درخواست سرویس ها متفاوت را سوای پرداخت بهایی می‌نمایند.

کسانی که هزینه مراقبت و امان آنان بسیار زیاد میباشد.

بدین اشخاص تخفیف ندهید. به مکان تخفیف دادن بدین اشخاص، شما بایستی با پژوهش ها بازاریابی، بازارها و مشتریان بالقوه خویش را شناسایی نمائید. آن گاه رسیدگی نمایید که کدام تیم برای شما بهره بیشتری دارا هستند و بر روی آنان سرمایه‌گذاری فرمایید. مشتریان نادر فایده را شناسایی کرده و به رقبای خویش واگذار نمائید.

فرمول تخفیف دادن

تخفیف دادن برای هر بیزنس و هر کالا قادر است بسته به وضعیت داخلی و فرنگی بیزنس متعدد باشد. فرمول تخفیف دادن این میباشد که شما گونه های تخفیف های ضرر ده و گونه های تخفیف های بهتر و سودآور را بشناسید و همت نمائید از آنها در مکان مطلوب به کارگیری نمائید.

زمانی مشتری تخفیف میخواهد...

خیلی از فروشندگان ذکر می‌نمایند که ما بدون چاره به تخفیف دادن هستیم، چون رقبای ما نیز این شغل را جاری ساختن میدهند. البته عالی میباشد بدانید که رقبای شما هم همین زمینه را درباره‌ شما ذکر می‌نمایند و آنان نیز نسبت به بها سرویس ها و تولیدها خویش تدبیر ندارند. در واقع این‌ یک چرخه‌ مخرب فی مابین فروشندگان میباشد. هم اینگونه نباید مشتریان را به خیال گفت‌و‌گو برای اخذ تخفیف نکوهش کرد. چون آن ها به‌ نوبه‌ خویش و در رده مشتری پیرو منافع خویش می‌باشند. بلکه می بایست عادت تخفیف نقدی دادن گزینه شماتت قرار بگیرد.

تخفیف نقدی دادن یک عادت بد می باشد که در اکثری از سازمان‌ها ریشه دوانده میباشد. عادت تخفیف دهی نقدی را با غرور نسبت به قیمت سرویس ها و تولیدها خویش جایگزین فرمائید. شما بایستی بها سرویس ها و محصول ها خویش را بدانید، مذاکرات خویش را بر مبنای قیمت مبنا‌ریزی فرمائید و به مشتریان خویش این سیگنال را بدهید که نسبت به ارزشی و قیمتی که ارائه می‌دهید اعتقاد دارید.

برای رخنه‌ عادت تخفیف دهی آغاز در دسته خویش مفاد پایین را رسیدگی کنید:

فروشندگانی که بیشترین معیار تخفیف را میدهند.

مشتریانی که بیشترین درخواست تخفیف را دارا هستند.

محصولاتی که بیشتر از دیگر تولیدها شامل تخفیف می گردند.

معدل تخفیفاتی که داده میشود.

بعد از آن در‌پی یافتن سیاست‌هایی برای توجیه این تخفیفات باشید. مطلقاً به هیچ سیاست و نظم مشخصی دست نخواهید یافت که‌این تخفیفات را توجیه نماید. به این ترتیب با ذهنی آسان در جهت حذف آن ها قدم بردارید.