سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قشم جاذبه های دیدنی

جاهای جذاب قشم کم نیستند , جزیره قشم یکی‌از کم بخشها توریستی دنیاست که نیز جالب های تاریخی دارااست و نیز جاذبه های ارگانیک . مکانهای جالب قشم را می‌توان به دو دسته‌ی تاریخی و ارگانیک تقسیم کرد . چاهکوه قشم , قلعه پرتغالی ها قشم , بازار دیر باز قشم و . . . از جمله دیدنیهای قشم میباشند که برای علاقه‌مندان به مورخ مناسب‌اند . البته قشم یک کدام از عجیب‌ترین جزیره‌ها خلیج عجم از لحاظ ارگانیک است! مساحت قشم نسبت به بقیه جزیره ها خلیج عجم فراوان دوچندان است ; عمده‌ی این مساحت را بخش ها جالب قشم تشکیل داده‌اند . از جمله جاذبه های ارگانیک قشم می‌توان به بیشه حرا قشم , حاشیه دریا طلایی قشم , دره ستارگان قشم , جزیره هنگام قشم , جزیره‌ها ناز قشم , کنار دریا سیمین قشم , غار خربس در قشم و . . . اشاره نمود .
برای این که از زمان کوتاه خویش در هجرت شایسته ترین به کارگیری را ببرید , نیاز به برنامه‌ریزی دارید ; برنامه‌ریزی عالی و ظریف نیز تنها وقتی نتیجه ها می‌گردد که مقصد موردنظرتان را عالی بشناسید! کارشناسان توریسم کی هجرت , کلیه چیز در رابطه قشم را در مقاله راهنمای مسافرت به قشم برایتان آورده‌اند . با مطالعه‌ی این مقاله جاهای جالب قشم را بیشتر بشناسید و سفری خوب تر را تجربه فرمایید .
درصورتی که قرار باشد صرفا یکی مکان‌های تاریخی قشم را معرفی کنیم , اسکله­‌ی تاریخی بندر لافت شایسته ترین تعیین ما خواهد بود ; به این دلیل که که‌این اسکله­‌ی قشنگ , قدمتی به ارتفاع عمر کشور‌ایران داراست و شناسنامه‌­ی این حیطه به شمار می­‌رود . اسکله‌ی بندر لافت , از زمان مادها , هخامنشیان و ساسانیان باقی ‌مانده است و طولی به ‌اندازه‌ی 130 متر دارااست .

این جزیره­‌ی قشنگ با سواحل جذاب , جاذبه‌های تاریخی و مرکزها خریدِ شیک و مدرنِ خویش , شایسته ترین گزینه­ برای یک مهاجرت عالی است . در تور چارتر قشم , دیدن درّه‌ی مشهور به درّه‌ی ستارگان را از دست ندهید . محلی‌ها معتقدند هنگامی که یک ستاره به زمین سقوط کرده این درّه شکل‌گرفته است . قشم سرشار از جاذبه است , اینجا مملکت افسانه‌هاست . دره ستارگان به‌عنوان شاهکار کم‌نظیر فضای سبز , در اداره یونسکو به ثبت رسیده و مثل این گونه های زمین‌شناسی را صرفا می‌توان در میهن ایالات متحده یافت . به اعتقادوباور گذشتگان و بومیان این جزیره , این دره با افتادن یک ستاره از عرش این چنین تاسیس شده است و مبنی بر همین اعتقاد و باور بود که‌این اثر ارگانیک به دره ستارگان مشهور شد . مسیر مشاهده از دره با سنگ‌چین مشخص‌شده و در محل ورود دو صخره‌ی بزرگ به‌عنوان دروازه قرار داده شده‌است . داخل دره ستون‌هایی را بازدید می کنید که طول متعددی دارا‌هستند و صورت خیره کننده صخره‌ها بدون شک شما‌را متعجب خواهد کرد! برای رفتن به بالای صخره‌ها و تماشای دره از نمای بالا می بایست بعداز دنبال کردن مسیر سنگ‌چین و وصال به یک دوراهی , از مسیر بی واسطه عبور کرده و از روش پله جان دار , بر فراز صخره‌ها بروید و علاوه بر لذت بردن از این صحنه , به‌صورت حرفه‌ای عکاسی فرمایید . شب‌های این دره فراوان ترسناک است! به‌طوری‌که عده‌ای می گویند شب‌ها اشباح و جن‌ها به‌این محل می‌آیند! به همین علت ساعت‌ها مشاهده برای این دره را از ساعت 8 صبح تا غروب آفتاب در لحاظ گرفته‌اند . قابل ذکر است ازآنجایی‌که این دره نتیجه ها زحمات میلیون ساله‌ی فضای سبز است , براین اساس بایستی به‌خوبی از این محل نگهداری کنیم تا این اثر ارگانیک بی‌نظیر را از دست ندهیم!

تور قشم نوروز 99

جزیره‌ قشم یک کدام از شهرهای دوست داستنی و پرطرفدار کشور‌ایران است که از کلیه نقاط دنیا گردشگران و مسافران بی‌شماری را به خویش جذب مینماید . این جزیره با مرکزها خرید و بازارهای سنّتی و امروزی خویش , به یکی قطب‌های تجاری سرزمین تبدیل شده . گردشگرانی که‌این جزیره را برای مسافرت تعیین می‌نمایند , به علّت وجود بازارهای متنوّع برای خرید هدایا , سوغات و یا این که کالاهای مورد نیاز , در تعیین خویش مبتلا سردرگمی می گردند . بازار قشم یکی‌از مهمترین مرکز ها خرید درین جزیره است ; بازار قشم یک بازار سنتی است که میتوان در آن اشکال اجناس فرنگی را با هزینه ای دوچندان مطلوب یافت . یکی عمده‌ترین عارضه ها مهاجرت به جزیره ی قشم , خرید در قشم است . بازار جزیره قشم همواره پر‌از گردشگرانی است که برای خرید به قشم مسافرت و بازار خرید قشم را برای خرید هر ساله گزینش کرده‌اند . شایسته ترین زمان برای خرید در قشم رابطه‌ی مستقیمی با شایسته ترین زمان مسافرت به قشم دارااست . معمولاً در فصل‌زمستان جزیره قشم آب و هوای مطلوبی دارااست و زیاد خلوت است! در حالتی که صرفاً به قصد خرید به قشم هجرت میکنید , پاییز و فصل زمستان را گزینش نمائید . بازارهای قشم مضاعف متنوع‌اند , این بستگی به شما داراست که میخواهید چه چیزی را چطور بخرید! برای شناخت بیشتر شما با بازار های قشم , 10 مورد از شایسته ترین بازارهای قشم را به تفصیل معرفی کرده‌ایم , با تلاوت این مقاله می توانید خوب تر تصمیم بگیرید که از کدام بازار خرید نمائید . بازار های قشم مدام دوست داران خویش را داشته‌اند ; بازارهایی نظیر بازار درگهان جزیره قشم , بازار ستاره قشم , بازار سنتی قشم , بازار خرقه قشم , پاساژ ستاره قشم و . . . بخشی از شایسته ترین بازارقشم و شایسته ترین پاساژهای قشم میباشند . شایسته ترین مرکزها خرید در قشم همواره صاحبخانه مسافران عزیز از سراسر مملکت می‌باشند .