سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باید ها و نباید های اقامت در گرجستان

حالت اقامت در گرجستان

داشتن اقامت گرجستان به شما این اذن را میدهد که تحت عنوان یک شهروند فرنگی برای معاش و فعالیت در تور گرجستان دقیقه نودی و ارزان , در حین اعتبار جواز اقامتتان که ممکن است موقت یا این که همیشگی باشد , مبادرت نمائید . یک شهروند فرنگی برای اخذ جواز اقامت در مملکت گرجستان بایستی شخصا یا این که از روش وکیل ماشین کرایه ای های دریافت اقامت گرجستان مبادرت کند . پلیس و خدمت امنیتی گرجستان برای هر خواهش اقامت , بررسی های بدون نقص را انجام میدهد . بر این اصل , هیچ تضمینی نیست که خواهش شما در به عبارتی ابتدا به راحتی تایید شود . دولت گرجستان با متقاضی ها کشورهای غربی با اوضاع مناسب تری خوی می نماید , در حالی که متقاضی ها از کشورهایی مثل جمهوری اسلامی ایران , عراق , سوریه یا این که پاکستان می بایست یک پرونده تماما توانمند برای ثابت کیفیت التماس جواز اقامت خویش داشته باشند .

بعضا از جواز های اقامت گرجستان و حالت دریافت آنان

 

– اذن اقامت کاری برای کسانی است که برای کار های ایجاد اشتغال و یا این که کارگری به گرجستان مسافرت می نمایند . جهت دریافت این جواز بایستی نشان داده شود که دست کم 4200 لاری ( حدود 1700 دلار ) در اکانت بانکی شخص در گرجستان موجود هست . جواز اقامت فعالیت برای برهه زمانی 1سال ( غالبا شش ماه ) است و تمدید آن تا 5 سال دیگر قابلیت پذیر است و با دقت به‌این این‌که کسب و فعالیت ساخت شده کماکان فعال و لبریز درآمد مانده باشد , اقامت موقت بعداز 6 سال تبدیل به اقامت دایم خواهد شد .

– اذن اقامت تحصیلی برای کسانی است که برای علم آموزی در شرکتهای آموزشی مجاز به گرجستان میایند . با دقت به‌این اینکه دولت گرجستان در سالهای اخیر عمل های بخش اعظمی را برای پیوستن به اتحادیه اروپا انجام داده است و اکنون در صف پیوستن به اتحادیه اروپا جای دارد . به همین علت مقصد مورد

نکات اقامت در گرجستان

دانشجویان برای ادامه علم آموزی و فعالیت شده‌است . تعداد دانش کده ها و مؤسسات فراگیری خوب این میهن به 59 راس رسیده است و دربرگیرنده 25 کالج , 26 مؤسسه یادگرفتن خوب و 8 دانش کده علمی است . دانشجویانی که التماس علم آموزی در گرجستان را دارا‌هستند بایستی از حالت ارزش آرامبخش و شهریه دانش گاه تدبیر بدون نقص داشته باشند . همینطور این نکته دارای اهمیت است که شهریه علم آموزی در گرجستان در کالج های میان المللی این مرزو بوم با دلار محاسبه می شود .

– اذن اقامتِ سپرده گذاری , به یک شهروند فرنگی در صورتیکه داده می شود که دست‌کم 00 , 300 لاری هم اندازه حدود 000 , 122 دلار ایالات متحده را در گرجستان سپرده گذاری کرد‌ه باشد . این ضمانت در ضابطه گرجستان در زمینه ی اشاعه و بسط سپرده گذاری درین مرزو بوم ارائه شده شده‌است . بها این سپرده گذاری می بایست به وسیله یک حسابرس غیروابسته تأیید شود . علاوه بر این , التماس اعطای جواز اقامت دایم می بایست به وسیله یک عضو مدنی گرجستان یا این که سه رئیس تجاری که می بایست شهروندان گرجستان باشند , تایید شود . اقامت دایم همانگونه که از اسم آن پیداست , برای بازه زمانی نامحدود صادر می شود . با این وجود , کارت اقامت می بایست هر پنج سال یک توشه تمدید شود . در چنین مواقعی , جواز اقامت هم به اعضای خانواده سرمایه گذار اعطا می شود که مشتمل بر همسر , فرزند پایین سن رسمی و یا این که کاملا مربوط است .

 

– اذن اقامت کوتاه برهه زمانی به صاحبان املاک و مستغلات که سوئیت , منزل و یا این که هر دسته اموال مسکونی یا این که تجاری ( به غیر از زمین های کشاورزی ) را به قیمت 000 , 35 دلار و بیشتر خریداری کرده اند , داده می شود . قیمت سپرده گذاری در بخش املاک هم بایستی به وسیله یک حسابرس جداگانه تأیید شود . جواز اقامت کوتاه زمان اخذ شده برای یک‌سال دارای اعتبار است و 5 سال دیگر قابل تمدید می‌باشد و در پایان عصر 6 ساله

اقامت در گرجستان

و با این حال می بایست سپرده گذاری کماکان باقی بماند . بها ها در محله های میانگین شهر تفلیس که پایتخت گرجستان است , حدود 900 دلار در هر متر مربع است و در راءس شهر در حدود 1500 دلار است پس بدین ترتیب با 000 , 35 دلار می توان یک سوئیت یک خوابه را در تفلیس خریداری کرد . خوشبختانه ارزش ها در دو‌مین شهر بزرگ و ساحلی گرجستان به اسم شهر ساحلی , پاره ای ذیل خیس است . ولی بایستی اعلام‌کرد خرید ملک و فعال سازی کسب و عمل , در تفلیس که صاحب خانه گردشگران در تمام ارتفاع سال است فراوان سودآور است البته شهر مجسمه عشق هم در فصل‌تابستان , مورد اعتنا گردشگران متعددی خواهد بود .

– جواز اقامت در صورت وصلت با یک شهروند گرجی داده خواهد شد البته دقت داشته باشید که اقامت گرجستان از این نحوه دربرگیرنده حالا تمام افرادی می شود که با تبعه گرجی تزویج نمایند و این ضابطه اقامت در گرجستان از روش تزویج با اتباعی که به هر نحوی پناهنده گرجستان میباشند , عملکرد ندارد .

تور گرجستان نوروز 99

طبق آنچه که تا کنون گفته شد هر هر که در حین دوران شش سال در گرجستان اقامت داشته باشد میتواند برای اخذ اقامت دایم و همینطور جواز شهروندی گرجستان خواهش دهد که در‌این‌صورت‌ از درخواست کننده یک امتحان مهارت لهجه گرجی گرفته خواهد شد و همینطور علم همگانی درخواست کننده را راجع به مورخ و ارثیه گرجستان بررسی خواهند کرد . البته متاسفانه مبنی بر پایه گذاری کردن ضوابط تازه سرزمین گرجستان , زمان زمان واجب برای اخذ اقامت مستمر از 6 سال به 10 سال در درحال حاضر تغییر‌و تحول است و اتباع فرنگی چنانچه بعداز گذشت شش سال هدفشان اقامت مستمر در گرجستان نباشد به آنان جواز اقامت موقت داده می شود . اما می بایست اظهار کرد هنوز نیز دریافت اقامت گرجستان از روش سپرده گذاری که خیلی سرعت بالا نیز انجام می توان به قوت