سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قوزی , غذای سنتی دبی

دبی شهری آکنده از شگفتی است که سالانه به دلیل جذابیت ها و شگفتی های زیاد خویش اشخاص متعددی را به خویش جذب می نماید . رکوردهای جهانی دبی سالانه دیده تماشا کنندگان را خیره می نماید ولی هیچ کس نمی تواند منکر شود که در مسافرت میل کردن غذاها و خودنی ها و آب میوه های لذیذ از بهنرین تفریحات هر مقصدی است . مسافرت با تور دبی هم از این قاعده استثنا ندارد .


یک کدام از غذاهای لذیذ دبی قوزی است که دوست داران متعددی داراست . با ما همراه گردید تا با این غذای لذیذ دبی آشنا گردید . قوزی یک غذای عربی پر بازدید است و از دارای اسم و رسم ترین غذاهای دبی به اکانت میاید .
جذاب است بخش اعظم کسانی که به دبی مهاجرت می نمایند به شما سفارش خواهد کرد که‌این خوراک را تجربه کنید! قوزی غذایی است که به نوعی می شود خاطرنشان کرد غذا گوشت است که معمولا با گوشت گردن گاو طبخ می شود . این طعام سوای برنج نیز سرو می شود و یک وعده بی نقص غذایی به اکانت میاید البته با برنج نیز می توان آن را سرو کرد .
قوزی چطوری طبخ می شود؟
این خوراک از گوشت بره , دانه های روغنی , صیفیجات جدید , چاشنی , روغن زیتون تنظیم می شود و گوشت تماما طمع دار می شود و به همراه فلفل دلمه ای و گوجه به سیخ کشیده می شود .
به سیخ کشیدن این گوشت به آسانی رخداد نمی افتد! این خوراک سیخ های منحصر به فرد خودش را دارااست و بایستی در سیخ های اختصاصی خویش به سیخ کشیده شود ولی در صورتیکه از سیخ های دیگر نیز استعمال کردید مشکلی نخواهد بود .
در مسافرت به دبی از لذت میل کردن قوزی هیچ گاه نگذرید! شایسته ترین تفریح در هر سفری میل کردن و آشامیدن غذاها و آب میوه های محلی هر مقصدی است . غذاها و آبمیوه های هر جایی