سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای تبدیل ارز در گرجستان

 

گرجستان    

راهنمای تبدیل ارز در تور گرجستان : : واحد پول گرجستان لاری نام دارد.در مسافرت به گرجستان یک کدام از سوال هایی که احتمالا در ذهنیت شما به‌وجود بیاید این است که در مسافرت به گرجستان دلار ببریم یا این که لاری؟ و این‌که از کجا لاری گرجستان بخریم؟ درین مقاله از تارنما آرشین پرواز شمارا با طرز تبدیل ارز در تور گرجستان آشنا خوا هیم کرد.

ارز گرجستان

 راهنمای تبدیل ارز در گرجستان

 واحد پول گرجستان

 در بالا حتمی است با واحد پول گرجستان آشنا گردید . ” لاری ” واحد پول گرجستان است که با حروف منحصر … نمایش داده می شود . پول خرد گرجستان هم تتری نامیده می شود که هر 100 تتری مساوی 1 لاری است     .

هر لاری گرجستان میانگین 1400 تا 1900 تومان جمهوری اسلامی ایران است ولی توصیه می کنیم گذشته از مهاجرت با تور گرجستان حتما نرخ لاری را بررسی فرمائید . سفارش ما این است که در هجرتبه گرجستان دلار ببرید و در گرجستان مبادرت به تبدیل ارز خویش نمایید . در شرایطی‌که در کشور‌ایران لاری خریدارید فرمائید ضرروزیان خواهید کرد چراکه لاری در کشور ایران کم است و با بها بالایی به فروشمی رسد  .

 راهنمای تبدیل ارز در گرجستان

این که آیا پول خویش را گذشته از مسافرت یا این که پس از مهاجرت تبدیل نمائید تماما به خویش شما وابسته است . امروزه در گرجستان و در شهر های با اهمیت آن مانند تفلیس صرافی های اهل ایران وجود دارا هستند که به شما این قابلیت و امکان را می دهند تا با کارت بانکی اهل ایران به تبدیل پول مبادرت فرمائید . البته این زمینه هم مشکلات خویش را دارااست و مهم ترین آن کارمزد بالایی است که از شما اخذ خواهند کرد .

 براین اساس خوب تر است در کشور‌ایران دلار تهیه و تنظیم نمایید و بعداز رسیده به گرجستان نسبت به تبدیل دلار به لاری مبادرت فرمایید . با اعتنا به تجربیاتی که گردشگران تور لحظه نهایی گرجستان در اختیار اشخاص گذاشتند , خوب تر است به صرافی های خیابان لسلیدزه و شاردنی بروید.

 

 اسکناس های گرجستان را پیش از سفر به این کشور بدانید.

 

 اسکناس های گرجستان 

 

اعم از اسکناس های همگانی در مرزو بوم گرجستان مورد ها تحت می‌باشند : 

اسکناس 1 لاری ( آبی‌رنگ ) 

اسکناس 2 لاری ( نارنجی رنگ ) 

اسکناس 5 لاری ( قهوه ای ) 

اسکناس 10 لاری ( سورمه ای ) 

اسکناس 20 لاری ( قرمز‌رنگ و کهربایی ) 

اسکناس 50 لاری ( سبز ) 

اسکناس 100 لاری ( یشمی , قرمز رنگ , نارنجی رنگ ) 

اسکناس 200 لاری ( نارنجی رنگ ) 

راهنمای تبدیل ارز در گرجستان 

مخارج روزانه در گرجستان 
در گرجستان هزینه هایی که می بایست بابت ماشین کرایه ای , بنزین , و تعرفه تماس با گوشی پرداخت فرمایید از تهران بیشتر می‌باشند . ولی برعلیه هزینه پوشاک و اقامت کمتر از تهران می باشند . به صورت کلی گرجستان فی مابین کشورهای حیطه , کشوری مقرون به صرفه به حساب میآید . 

هزینه آژانس : 3 لاری بابت محل ورود و 0 . 5 لاری بابت هر کیلومتر 

هزینه بلیت الکترونیک یا این که مترو مانی کارت : 2 لاری 

هزینه بلیت تک سفره مترو و اتوبوس : 0 . 5 لاری 

هزینه بنزین : 2 لاری 

هزینه هاستل در گرجستان : شبی 7 الی 75 لاری 


تبدیل پول در گرجستان 


در شهرهای گرجستان به ویژه شهرهای توریستی آن یعنی تفلیس و مجسمه عشق صرافی های متعددی مشاهده میشود که به گردشگران این قابلیت و امکان را می دهند تا هر مبلغی را به لاری یا این که تتری تبدیل نمایند . به دلیل این‌که نوسانات دلار ایالات متحده درین مرز و بوم کم است معمولا ایت تبادلات از دلار ایالات متحده به لاری واقعه می افتد . اعتنا داشته باشید که بعضی از صرافی ها تابلوی قرمزی روی درب شان نصب کرده اند که معنا متن ی آن اخذ پورسانت بیشتر است . سفارش می‌کنیم در مسافرت با تور ارزان گرجستان و در مبالغ فراوان سراغ این صرافی ها نروید چراکه خسارت متعددی خواهید کرد